Όπως διευκρινίζει ο κ. Αλιόγκας, ήδη έχει ήδη αποσταλεί αίτημα για συνάντηση προς τους δύο υπουργούς. Σημειώνει, ωστόσο: Eίτε μας απαντήσουν, είτε όχι, εμείς θα κατέβουμε στην πρωτεύουσα και θα απαιτήσουμε να μας συναντήσουν».
Υπενθυμίζεται ότι στον δεύτερο διαγωνισμό για την πώληση του ποσοστού 85,49% που κατέχει το ελληνικό Δημόσιο στην Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων, με ελάχιστο τίμημα το ποσό των 10 εκατ. ευρώ, δεν εκδηλώθηκε επενδυτικό ενδιαφέρον και δεν αποκλείεται ο διαγωνισμός να κηρυχθεί και πάλι άγονος. Υπενθυμίζεται ότι στον προηγούμενο διαγωνισμό είχαν εκδηλώσει επενδυτικό ενδιαφέρον οι δύο εξοπλιστικοί όμιλοι των Paramount και KMW. Τονίζεται δε ότι η βιομηχανία βρίσκεται σε εκκαθάριση εν λειτουργία και σύμφωνα με τον κ. Αλιόγκα «οι εργαζόμενοι της ΕΛΒΟ έχουν να πληρώνονται μέχρι και τον τρέχοντα μήνα, ενώ το τι μέλλει γενέσθαι ουδείς γνωρίζει ακόμη». Το προσωπικό που έχει μείνει στην ΕΛΒΟ ανέρχεται σε 336 άτομα και κατά με τον πρόεδρο των εργαζομένων της Βιομηχανίας, αρκετοί βρίσκονται προ των πυλών της συνταξιοδότησης.
Ο κ. Αλιόγκας σημειώνει: «Σύμφωνα με όσα διαρρέουν, οι αρμόδιοι στην κυβέρνηση εξετάζουν διάφορα σενάρια για το μέλλον της εταιρείας και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό. Θέλουμε και εμείς να γνωρίζουμε τις εξελίξεις και να καταθέσουμε εκ νέου τις προτάσεις μας».
Ο ίδιος διαβεβαιώνει ότι οι εργαζόμενοι «δεν θα μείνουν με τα χέρια σταυρωμένα» και σημειώνει ότι αφού ολοκληρώσουν τις επαφές τους σε πολιτικό επίπεδο, θα ξεκινήσουν επαφές με επικεφαλής οργανισμών, όπως, ο ΟΑΣΘ (πιθανόν την επόμενη εβδομάδα να γίνει συνάντηση με τον πρόεδρό του, Στέλιο Παππά), ο ΟΑΣΑ, η Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ.
«Δεν ζητάμε λεφτά, ζητάμε δουλειά» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Αλιόγκας και προσθέτει: «Ζητάμε να ανήκουμε στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας και -μεταξύ άλλων- τον στόλο του, που στο 90% έγινε στην ΕΛΒΟ, να τον συντηρήσουμε και να τον επισκευάσουμε εμείς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr