Ο μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος της Ευρώπης δήλωσε ότι με τη ζήτηση επιβατών πάνω από τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν πέρυσι, σχεδιάζει να αυξήσει τη χωρητικότητα της το δ' τρίμηνο και αναμένει να αναφέρει θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για τους τελευταίους τρεις μήνες του 2024.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της ο όμιλος «αναμένει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνει ισχυρή τους υπόλοιπους μήνες του έτους. Οι συντελεστές φορτίου που κρατήθηκαν για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο είναι πολύ υψηλότεροι από τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν την ίδια περίοδο πέρυσι και οι κρατήσεις παραμένουν ιδιαίτερα υψηλές για την πρώτη θέση και τη business class».
Σύμφωνα με τους αναλυτές της Citigroup: «Βλέπουμε θετικές τις τάσεις των τιμών και των κρατήσεων για το τέταρτο τρίμηνο», σημειώνοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων μειώθηκαν επίσης κατά μικρότερο ποσό από ότι περίμεναν.
Για ολόκληρο το έτος, η Lufthansa παρέμεινε στις προβλέψεις της, λέγοντας ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη αναμένεται να κυμαίνονται από 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ έως 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ο γερμανικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών αναθεώρησε τελευταία φορά τις προοπτικές του για το σύνολο του έτους τον Ιούλιο, λέγοντας τότε ότι το να επιτύχει break even στην ναυαρχίδα του αερομεταφορέα — τη Lufthansa — θα είναι «ολοένα και πιο απαιτητικό».
Ο αερομεταφορέας έχει να αντιμετωπίσει υψηλά κόστη προσωπικού, καθυστερήσεις αεροσκαφών και αυξανόμενο ανταγωνισμό από τη Μέση Ανατολή και την Ασία. «Οι καθυστερήσεις είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο τα κέρδη του ομίλου προ τόκων και φόρων μειώθηκαν στα 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ από 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ πριν από έναν χρόνο», ανέφερε η εταιρεία.
Ως απάντηση στην επιβράδυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένης της ανεπαρκούς ανάκαμψης των εταιρικών ταξιδιών μετά την πανδημία, η Lufthansa έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο εξοικονόμησης που περιλαμβάνει τη σταδιακή απόσυρση περίπου 50 παλαιότερων αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων στο τελευταίο μέρος της δεκαετίας.
Ο αερομεταφορέας καταργεί επίσης την απευθείας καθημερινή πτήση του από τη Φρανκφούρτη στο Πεκίνο, επειδή τα καύσιμα και τα παλαιότερα αεροσκάφη σε αυτήν την υπηρεσία καθιστούν αυτή τη διαδρομή ασύμφορη εν μέσω κλεισίματος του ρωσικού εναέριου χώρου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr