Η εταιρία για φέτος προγραμματίζει να διευρύνει τη δραστηριότητά της, κυρίως από τη βάση της Αθήνας, προσφέροντας 7% περισσότερες θέσεις, ενώ αντίστοιχη αύξηση της χωρητικότητας αναμένεται στο σύνολο του εσωτερικού δικτύου, αλλά και από τη βάση της Θεσσαλονίκης.
Συνολικά, για το 2024 η Aegean προγραμματίζει να διαθέσει 19,5 εκατ. θέσεις, από τις 7 βάσεις της, καλύπτοντας 47 χώρες, με 249 δρομολόγια.
Ο κ. Βασιλάκης είπε, επίσης, πως «για πρώτη φορά τα 4 τελευταία χρόνια, μετά το 2019, όταν ξέσπασε η πανδημία» το διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει προς έγκριση από την επόμενη Γενική Συνέλευση του Απριλίου τη διανομή μερίσματος ποσού 0,75 ευρώ ανά μετοχή.
Για το θέμα που έχει προκύψει με τους κινητήρες της Pratt & Whitney και την ανάγκη μη προγραμματισμένων υποχρεωτικών ελέγχων και επισκευών στους κινητήρες GTF των αεροσκαφών της οικογενείας Airbus Α320 neo, καθηλώνοντας στο έδαφος αεροσκάφη πέραν του προγραμματισμένου και ως εκ τούτου θα καταγράψει αυξημένα κόστη και μικρότερη χωρητικότητα, ανέφερε πως «το πρόβλημα θα διαρκέσει περίπου 2,5 χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί ο επανέλεγχος όλων των αεροσκαφών».
Σημείωσε ωστόσο πως έχει έρθει σε συμφωνία με την P&W για την αποζημίωση που θα λάβει η εταιρεία, δεδομένου ότι θα επηρεαστεί από την «καθήλωση» αεροσκαφών της και ως εκ τούτου θα καταγράψει αυξημένα κόστη και μικρότερη χωρητικότητα. Ωστόσο διευκρίνισε πως «δε θα καλυφθεί το σύνολο των επιπτώσεων αλλά ένα σημαντικό μέρος».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr