Για να δείτε τα δικαιώματά σας σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης σας μπορείτε να επισκεπτείτε την ιστοσελίδα της ΥΠΑ.
Μεταξύ αυτών προβλέπονται η επιστροφή χρημάτων ή η αλλαγή πτήσης ανάλογα με την πολιτική της εταιρείας, φαγητό και ποτό, διαμονή, μεταφορά στον χώρο διαμονής σας και επικοινωνία.
Σε παρέμβασή του στον ΣΚΑΪ, ο Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος στο Ινστιτούτο Καταναλωτών εξηγεί το αν υπάρχει τρόπος να αποζημιωθούν οι επιβάτες μετά το χάος στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
«Υπεύθυνη για τις αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και εκεί πρέπει να απευθύνονται οι ταξιδιώτες για την αποζημίωση, τη διαμονή και όλα τα σχετικά.
Υπάρχουν κανόνες και τηρούνται. Από τη στιγμή που επηρεάζεται και η χώρα μας από το πρόβλημα, προβλέπονται αποζημιώσεις», τόνισε.
Πρόσθεσε ακόμα ότι: «Από εκεί και πέρα υπάρχει και το ευρωπαϊκό κέντρο καταναλωτή».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr