Με τις νέες πτήσεις, η Wizz Air αναπτύσσει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στην Ελλάδα και προσφέρει πλέον από τον ΔΑΑ συνολικά 12 δρομολόγια σε 11 χώρες. «Προσπαθούμε συνεχώς να επεκτείνουμε το δίκτυο δρομολογίων μας, δημιουργώντας περισσότερες συνδέσεις χαμηλού κόστους, ενώ παράλληλα τονώνουμε τις τοπικές οικονομίες», τόνισε ο Head of Network Development της Wizz Air, Adria Rabassa. Από την πλευρά της η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, ανέφερε: «Η Wizz Air έχει ήδη μεταφέρει μέσα στο 2022 περισσότερους επιβάτες από ποτέ στην ελληνική πρωτεύουσα … συνεχίζουμε σταθερά να υποστηρίζουμε τα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας στην αγορά της Αθήνας».
Δίνοντας το παρών στην Ελλάδα από τον Μάιο του 2004, όταν και ξεκίνησε τις πτήσεις της, η Wizz Air παρέχει νέα ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας με τα τρία προαναφερθέντα δρομολόγια, αναπτύσσοντας ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην εγχώρια αγορά. Σημειώνεται ότι εδώ και 18 χρόνια, η αεροπορική εταιρεία έχει μεταφέρει τουλάχιστον 1,6 εκατ. επιβάτες με πάνω από 16.000 πτήσεις από και προς την Αθήνα. Σε ευρύτερη βάση στην Ελλάδα, η Wizz Air έχει παρουσία με 83 διαφορετικές διαδρομές προς 14 χώρες, ενώ έχουν μεταφερθεί περίπου 4,4 εκατ. επιβάτες με πάνω από 41.000 πτήσεις από και προς τη χώρα μας.
Με 35 βάσεις λειτουργίας σε 16 χώρες, η εταιρεία έχει μεταφέρει συνολικά 27,1 εκατ. επιβάτες το 2022, καταγράφοντας ρεκόρ-ορόσημο τον Ιούνιο, καθώς εκείνον τον μήνα μόνο μετέφερε 4 εκατ. επιβάτες. Βασικοί στόχοι της Wizz Air έως το τέλος της δεκαετίας είναι η αύξηση του στόλου της στα 500 αεροσκάφη, έχοντας στο πλευρό της 20.000 εργαζόμενους, με 2.000 νέες προσλήψεις ανά έτος, το οποίο μεταφράζεται σε μία πρόσληψη ανά ώρα. Επίσης, η αεροπορική στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις 15 δισ. ευρώ, 1,6 δισ. διαδικτυακούς επισκέπτες κάθε χρόνο και 1 εκατ. πτήσεις ανά έτος.
Πυλώνας της στρατηγικής της αποτελεί το επιχειρηματικό μοντέλο ULCC (Ultra Low-Cost Carrier), το οποίο βασίζεται, μεταξύ άλλων, στην υψηλού επιπέδου αξιοποίηση των αεροσκαφών της, στην παραγωγικότητα και το engagement των εργαζομένων της, στα έσοδα από επικουρικά-βοηθητικά προϊόντα, στο μοντέλο εξωτερικών επιχειρήσεων και στο χαμηλό κόστος διανομής υπηρεσιών μέσω του wizzair.com.
Με στόχο την επέκταση και τη διαφοροποίηση του δικτύου της, η Wizz Air «χτίζει» ένα μοναδικό γεωγραφικό αποτύπωμα ανοίγοντας τα… φτερά της προς την αγορά της Μέσης Ανατολής. Συγκεκριμένα, επεκτείνεται στην Σαουδική Αραβία έχοντας υπογράψει σχετικό μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με το Βασίλειο της χώρας, με σκοπό τη διερεύνηση ευκαιριών ανάπτυξης στον τομέα των αερομεταφορών στην περιοχή. Μάλιστα, έχουν ανακοινωθεί ήδη 23 νέα δρομολόγια.
Στο ίδιο μήκος κύματος, έχει ξεκινήσει η λειτουργία της νέας αεροπορικής γραμμής στη Μάλτα από τον Σεπτέμβριο του 2022. Τέλος, η Wizz Air ενίσχυσε τον στόλο της με τέσσερα αεροσκάφη στο Άμπου Ντάμπι και 21 στην Ιταλία.
Αριστοτέλης Παππάς
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr