Η εφημερίδα υπενθυμίζει ότι από το 2017 οι Γερμανοί έχουν αναλάβει την αξιοποίηση 14 περιφερειακών αροδρομίων στην Ελλάδα«για 40 χρόνια. Η Fraport έχει ήδη καταβάλει 1,24 δις ευρώ για την εισοδό της στην ελληνική αγορά, ενώ στα προηγούμενα τέσσερα χρόνια έχει επενδύσει 440 εκατομμύρια για νέα τέρμιναλς και αεροδιαδρόμους, καθώς και για έργα συντήρησης. Η Fraport ολοκλήρωσε το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τον Φεβρουάριο του 2021, τρεις μήνες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία».
Σύμφωνα με την Handelsblatt η γερμανική εταιρία ενδιαφέρεται ιδιαιτέρως για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, καθώς «όχι μόνο είναι το μεγαλύτερο από εκείνα που παραμένουν υπό κρατικό έλεγχο, αλλά έχει και εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης» λόγω του Costa Navarino. «Προκειμένου να ανταποκριθεί στην έκρηξη του τουρισμού που αναμένεται στην Ελλάδα μετά την πανδημία, το αεροδρόμιο θα πρέπει να επενδύσει 60 έως 80 εκατομμύρια ευρώ για την επέκταση του σημερινού τέρμιναλ και τη συντήρηση του αεροδιαδρόμου και του περιβάλλοντος χώρου, όπως αναφέρεται σε μελέτη του ελληνικού υπουργείου Μεταφορών. Το ποσό αυτό θα προέλθει από ιδιώτη επενδυτή».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr