Ο λόγος για τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων των Ryanair Holdings Plc και Wizz Air Holdings Plc, οι οποίες συνεχίζουν να επεκτείνουν τους στόλους τους.
Η Wizz Air, η τρίτη μεγαλύτερη low cost αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης μετά την Ryanair και την EasyJet Plc, ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να προσθέτει αεροπλάνα, σε αντίθεση με τους αερομεταφορείς σε όλο τον κόσμο που επιδιώκουν να αναβάλουν τις παραδόσεις αεροσκαφών από την Airbus SE και την Boeing Co.
Η Ryanair, η οποία αντέδρασε στη διάσωση αερομεταφορέων όπως η Air France-KLM και η Deutsche Lufthansa AG, δήλωσε ότι θα εξετάσει τις παραγγελίες για επιπλέον αεροσκάφη Boeing 737 Max . Οι παραγγελίες αεροσκαφών αναμένεται να ανατρέψει όλα όσα γνωρίζουμε σε ό,τι αφορά τον κλάδο των αερομεταφορών στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια, καθώς η Ryanair σκαρφαλώνει στην διεθνή κατάταξη αρκετές τάξεις όσον αφορά το μέγεθος και αναμένεται να βρεθεί πίσω από τη Lufthansa έως το 2023.
Όπως επισημαίνει το Bloomberg, οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους είναι καλύτερα τοποθετημένοι από τις άλλες αεροπορικές εταιρείες καθώς εν μέσω πανδημίας έχουν σημαντικά περισσότερο ρευστό στα ταμεία ταμεία τους και αναμένεται να ανακάμψουν πρώτοι.
Αντίθετα η καθίζηση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, από τα οποία εξαρτώνται οι αερομεταφορείς δικτύου, θα μπορούσε να διαρκέσει έως και το 2024, αναφέρει η IATA.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr