Η Lounge της Lufthansa, που διέκοψε τη λειτουργία του τον Μάρτιο του 2020 λόγω των μέτρων της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού, είναι πλέον ανοιχτή καθημερινά από τις 05:30 το πρωί έως τις 19:00 το απόγευμα.
Η ασφάλεια των επιβατών, αλλά και των εργαζομένων του Ομίλου Lufthansa ήταν ένα ζήτημα ύψιστης σημασίας για τον Όμιλο από την πρώτη στιγμή της έξαρσης της πανδημίας και παραμένει ψηλά στην προτεραιότητα, καθώς οι πτήσεις και η επαναλειτουργία των Lounges ανά τον κόσμο αποκαθίστανται σταδιακά. Στο πλαίσιο αυτό, στη Lounge εφαρμόζονται και τηρούνται όλα τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, ώστε οι επιβάτες να αισθάνονται προστατευμένοι και ασφαλείς ανά πάσα στιγμή, τόσο κατά την παραμονή τους στους χώρους της Lounge όσο και κατά τη διάρκεια της πτήσης τους,
Υπό τα νέα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας και με γνώμονα τη διασφάλιση της προστασίας και της ασφάλειας των επισκεπτών, η επαναλειτουργία της Lounge συνοδεύεται από μία σειρά αλλαγών. Η διάταξη των καθισμάτων στο σαλόνι έχει τροποποιηθεί, ώστε να συμμορφώνεται πλήρως με τους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης, η υπηρεσία self service ροφημάτων και ποτών δεν είναι πλέον διαθέσιμη και τα ζεστά ροφήματα σερβίρονται πλέον από το προσωπικό της Lounge σε ποτήρια μιας χρήσης. Επιπλέον, ένας self service μπουφές με τυποποιημένα ή συσκευασμένα γεύματα είναι διαθέσιμος για όλους τους επιβάτες που επισκέπτονται το κεντρικό σαλόνι, με διαφορετικές επιλογές κρύων πιάτων, που αλλάζουν ανάλογα με την ώρα, ενώ προς το παρόν δεν προσφέρονται ζεστά πιάτα.
Στους υπόλοιπους χώρους της Lounge, αλλά και στον χώρο του bistro θα προσφέρεται μόνο εμφιαλωμένο νερό, ενώ στη ρεσεψιόν έχει τοποθετηθεί προστατευτικό τζάμι για την ελαχιστοποίηση της φυσικής επαφής και την προστασία των επισκεπτών και του προσωπικού. Τέλος, δεν είναι πλέον διαθέσιμα περιοδικά και εφημερίδες.
«Με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών και τη σταδιακή επιστροφή στη νέα κανονικότητα, θεωρήσαμε απαραίτητο να επαναξιολογήσουμε την κατάσταση, να εργαστούμε μεθοδικά για την επαναλειτουργία της Lounge και να υποδεχτούμε ξανά τους επιβάτες μας εκεί. Εφαρμόζουμε ένα αυστηρό πρωτόκολλο και ακολουθούμε ενδελεχείς διαδικασίες για να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι επισκέπτες είναι σωστά και επαρκώς προστατευμένοι και αισθάνονται άνετα καθ 'όλη τη διάρκεια της παραμονής τους της Lounge μας. Αυτό αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή μία από τις βασικές προτεραιότητες για εμάς και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε και πάλι να καλωσορίσουμε τους επιβάτες στις εγκαταστάσεις μας, τηρώντας φυσικά όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Lufthansa Group General Manager Sales for Greece and Cyprus.
Στο πλαίσιο της σταδιακής αύξησης της ζήτησης για ταξίδια και προκειμένου να προσφέρει περισσότερους ταξιδιωτικούς προορισμούς στους επιβάτες, ο Όμιλος Lufthansa, ενισχύει το πρόγραμμα δρομολογίων του στην Ελλάδα, προσθέτοντας από την περασμένη εβδομάδα μια νέα πτήση από τη Ρόδο προς το Μόναχο. Επιπλέον, θέλοντας να εξυπηρετήσει τους επιβάτες όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται και μετά το καλοκαίρι, ο Όμιλος πρόκειται να προσθέσει μία επιπλέον καθημερινή πτήση από την Αθήνα για το Μόναχο, από τον Σεπτέμβριο και έπειτα. Τα νέα, απευθείας δρομολόγια στοχεύουν στην ενίσχυση της σύνδεσης όχι μόνο της πρωτεύουσας, αλλά και ενός πολύ δημοφιλούς ελληνικού νησιού με τη Γερμανία, καθώς και με το διευρυμένο παγκόσμιο δίκτυο της κορυφαίας αεροπορικής εταιρείας, προσφέροντας εύκολη και άνετη πρόσβαση σε αυτό, αλλά και βελτιωμένες ταξιδιωτικές επιλογές στους επιβάτες.
Ο κ. Τζεβελέκος σχολίασε επίσης: «Η Ελλάδα αποτελούσε πάντα έναν σημαντικό προορισμό για μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι με την αύξηση των δρομολογίων από την Αθήνα και τη Ρόδο για το Μόναχο, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες των τελευταίων μηνών. Οι επιβάτες μας μπορούν να απολαύσουν και πάλι ένα ολοκληρωμένο ταξίδι από και προς την Ελλάδα, καθώς και βελτιωμένη σύνδεση με το παγκόσμιο δίκτυό μας.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr