Σύμφωνα με πηγή του Reuters, η γερμανική κυβέρνηση θα μπορεί ακόμη να λάβει 20% μερίδιο, όπως και είχε αρχικά προβλεφθεί. Ωστόσο, σύμφωνα με το νέο σχέδιο, αυτό θα συμβεί σε δύο στάδια, χωρίς την ανάγκη έγκρισης των μετόχων, ανέφερε η πηγή.
Η Lufthansa βρίσκεται εν αναμονή της ψηφοφορίας των μετόχων που έχουν λιγότερο από το 50% των μετοχών, όπου θα χρειαστεί πλειοψηφία δύο τρίτων για να περάσει η διάσωση. Ο διευθύνων σύμβουλος Carsten Spohr δήλωσε την Κυριακή ότι οι μέτοχοι που εκπροσωπούν μόνο το 38% των μετοχών είχαν εγγραφεί για την Έκτακτη Γενική Συνέλευση.
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Heinz Hermann Thiele έχει φέρει αντιρρήσεις στους όρους της διάσωσης, προτείνοντας μία έμμεση κρατική συμμετοχή στη Lufthansa μέσω της γερμανικής τράπεζας ανάπτυξης, KfW, αντί για άμεση συμμετοχή και εκπροσώπηση στο διοικητικό συμβούλιο. Ο Thiele, ο οποίος αύξησε πρόσφατα το μερίδιό του στη Lufthansa στο 15,5%, αναμένεται να ασκήσει βέτο στην έκτακτη γενική συνέλευση της Πέμπτης - η οποία πραγματοποιείται εξ αποστάσεως λόγω της πανδημίας.
Τι περιλαμβάνει το Plan Β
Σύμφωνα με το «Σχέδιο Β», η Γερμανία θα μπορούσε αρχικά να πάρει περίπου 10% μερίδιο στη Lufthansa, ενώ το υπόλοιπο μερίδιο να προέλθει από αύξηση κεφαλαίου στην οποία θα μπορούσαν όλοι οι μέτοχοι της Lufthansa να συμμετάσχουν, σύμφωνα με πηγές του πρακτορείου.
Το Plan Β ωστόσο δεν έχει εγκριθεί από την κυβέρνηση, ενώ το υπουργείο Οικονομικών δεν έκανε κάποιο σχόλιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr