Σε επιστολή του προς την πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, Μαργκρέτε Βεστάγκερ, ο διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, Μάικλ Ολίρι, υπογραμμίζει ότι η Ε.Ε. θα «αναγκαστεί σε στροφή 180 μοιρών» σε σχέση με την πολιτική της για τις κρατικές ενισχύσεις εν μέσω κορονοϊού, στην περίπτωση που η Ryanair κερδίσει μία ενδεχόμενη δικαστική διαμάχη.
Τα εθνικά προγράμματα στήριξης αερομεταφορέων πρέπει να τροποποιηθούν κατά τρόπο ώστε και η Ryanair να έχει μερίδιο σε αυτά. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή, που περιήλθε στην κατοχή του Bloomberg, οι εγγυήσεις δανείων και άλλα οφέλη διαθέσιμα θα πρέπει να καταμενηθούν σε όλους τους αερομεταφορείς της Ε.Ε. βάσει της επιβατικής τους κίνησης σε κάθε χώρα».
Η παρέμβαση της Ryanair απειλεί να επιβραδύνει τις προσπάθειες των κυβερνησεων να στηρίξουν με γενναίες ενέσεις ρευστότητας τους εθνικούς αερομεταφορείς. Γαλλία και Ολλανδία ετοιμάζουν σχέδιο διάσωσης της AirFrance- KLM, ενώ η Lufthansa έχει συζητήσει για πιθανή στήριξη τόσο με τη γερμανική κυβέρνηση όσο και με άλλες χώρες. Η Ιταλία σκέφτεται να εθνικοποιήσει την Alitalia. H Kομισιόν αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα του Bloomberg.
Eν τω μεταξύ σε συνέντευξή του στους Financial Times o Ολίρι διαμηνύει πως ο στόλος του δεν θα επιστρέψει στους αιθέρες εάν οι κυβερνήσεις προχωρήσουν σε κατάργηση της μεσαίας θέσης στα αεροσκάφη, λόγω της πανδημίας. Όπως ανέφερε έχει ήδη προειδοποιήσει την ιρλανδική κυβέρνηση πως «είτε θα πληρώσει το μεσαίο κάθισμα είτε δεν θα πετάξουμε», επειδή «δεν μπορούμε να κερδίσουμε χρήματα με ποσοστό πληρότητας 66%».
Σχολίασε μάλιστα πως το να μείνουν κενά τα μεσαία καθίσματα δεν εγγυάται επαρκή απόσταση και συνεπώς «πρόκειται για μια ηλίθια ιδέα που σε κάθε περίπτωση δεν οδηγεί πουθενά».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr