Η ρευστότητα θα υποχωρήσει στρατηγικά εάν ο αερομεταφορέας δεν λάβει βοήθεια από το γερμανικό κράτος, καθώς και από την Αυστρία, το Βέλγιο και την Ελβετία, τόνισε η ίδια η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Η πανδημία του κορονοϊού έχει κυριολεκτικά γονατίσει τον κλάδο, με την Lufthansa να έχει αναγκαστεί να καθηλώσει στο έδαφος το μεγαλύτερο μέρος του στόλου της, γεγονός που έχει μειώσει δομικά τα έσοδά της, ενώ τα έξοδα για αποζημιώσεις πελατών και χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις εξαντλούν τα αποθέματα ρευστού της.
Η μετοχή της εταιρείας έχει χάσει το ήμισυ της αξίας της από τις αρχές του έτους, με την κεφαλαιοποίησή της να έχει περιοριστεί στα 3,73 δισ. ευρώ.
Νωρίτερα μέσα στον μήνα, η Lufthansa είχε ανακοινώσει ότι μειώνει τον στόλο της κατά 60 αεροσκάφη και ότι θα κλείσει τη θυγατρική της, Germanwings, προκειμένου να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον της μείωσης της ταξιδιωτικής κίνησης, που είναι πιθανό να διαρκέσει για χρόνια.
Η κατάσταση είναι τόσο τραγική που η γερμανική εταιρεία θεωρεί αδύνατο να αντλήσει χρήματα εκδίδοντας νέο χρέος, παρά το γεγονός ότι διαθέτει αεροσκάφη συνολικής αξίας 10 δισ. ευρώ, τα οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ως ενέχυρο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr