Ειδικότερα, η αεροπορική προσφέρει τρεις επιλογές στους πελάτες της που επηρεάζονται από ακυρώσεις πτήσεων και περιορισμούς ταξιδιών:
- Κράτηση του εισιτηρίου: Όλα τα εισιτήρια της Emirates που έχουν εκδοθεί πριν τις 31 Μαΐου για ταξίδια έως τις 31 Αυγούστου θα παραταθούν αυτόματα για 760 ημέρες. Οι πελάτες που κατέχουν τέτοια εισιτήρια μπορούν να είναι σίγουροι ότι αυτά μπορούν να επανεκδοθούν όταν αποφασίσουν να ταξιδέψουν.
Όταν είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν και πάλι, εντός δύο ετών από την ημέρα που το εισιτήριό τους είχε αρχικά εκδοθεί, θα πρέπει απλά να επικοινωνήσουν με την Emirates ή τους ταξιδιωτικούς τους πράκτορες για να επαναπρογραμματίσουν την πτήση τους. Το εισιτήριό τους θα γίνει αποδεκτό για οποιαδήποτε πτήση στον ίδιο προορισμό χωρίς καμία χρέωση αλλαγής. Εκείνοι που επιθυμούν να επανεκδώσουν το εισιτήριό τους για να ταξιδέψουν σε άλλη περιοχή μπορούν να προχωρήσουν χωρίς χρέωση επανέκδοσης από την Emirates, θα χρειαστεί μόνο να καταβάλλουν τυχόν διαφορά στον ναύλο. - Αίτηση ταξιδιωτικού κουπονιού: Τα ταξιδιωτικά κουπόνια ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσης του κουπονιού και μπορούν να παραταθούν για δεύτερο έτος. Το κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία της Emirates, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να αντισταθμίσουν τις χρεώσεις για πτήσεις προς οποιονδήποτε προορισμό σε οποιαδήποτε κατηγορία καμπίνας ή άλλες υπηρεσίες. Δεν ισχύουν τέλη αλλαγής για αυτό το κουπόνι, οπότε οι πελάτες θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία να επαναπρογραμματίζουν το ταξίδι τους όταν θα είναι έτοιμοι.
- Επιστροφή χρημάτων: Οι πελάτες που έχουν επιλέξει να διατηρήσουν το εισιτήριό τους ή να αποκτήσουν κουπόνι ταξιδιού μπορούν να υποβάλουν αίτηση για επιστροφή χρημάτων, εάν δεν μπορούν να ταξιδέψουν. Δεν θα υπάρξουν οικονομικές κυρώσεις στην επιστροφή χρημάτων.
Ο Adnan Kazim, Εμπορικός Διευθυντής της Emirates ανέφερε: «Η ταξιδιωτική και αεροπορική βιομηχανία έχει πολύπλοκους κανόνες για τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζονται οι ναύλοι, οι επανεκδόσεις ή οι επιστροφές, οι οποίοι διαφέρουν επίσης ανάλογα και με τη νομοθεσία της κάθε αγοράς. Κατανοούμε ότι η διαδικασία αναζήτησης και κατανόησης αυτών προκαλεί σύγχυση και απογοήτευση στους πελάτες. Η πανδημία COVID-19 είναι πρωτοφανής για όλους και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας για την υπομονή, την κατανόηση και την υποστήριξή τους, αυτό το διάστημα που εργαζόμασταν για να διασφαλίσουμε ότι οι πολιτικές μας είναι συγχρόνως φιλικές προς τον πελάτη αλλά και σύμφωνες με τη νομοθεσία».
«Ευελπιστούμε ότι οι πελάτες μας θα επιλέξουν να επανεκδώσουν τα εισιτήριά τους και να πετάξουν μαζί μας αργότερα και για αυτό προσφέρουμε μέχρι και δύο χρόνια ισχύ στα τρέχοντα εισιτήρια ή ταξιδιωτικά κουπόνια που μπορούν να εξαργυρωθούν σε οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία της Emirates. Οι πελάτες θα απαλλαχθούν από τυχόν τέλη για την αλλαγή των εισιτηρίων που έχουν εκδοθεί έως τις 31 Μαΐου 2020 για ταξίδια έως τις 31 Αυγούστου 2020. Ωστόσο, εάν επιθυμούν να λάβουν επιστροφή χρημάτων, θα επεξεργαστούμε το αίτημά τους. Θα θέλαμε απλώς να ζητήσουμε την κατανόηση των πελατών μας καθώς οι επιστροφές χρημάτων θα χρειαστούν χρόνο, δεδομένου ότι έχουμε έναν συσσωρευμένο όγκο αιτημάτων να διαχειριστούμε».
Η Emirates διευκολύνει τους πελάτες της να αιτηθούν online αυτές τις επιλογές μέσω μιας απλής φόρμας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το emirates.com. Όσοι έχουν κάνει κράτηση μέσω των ταξιδιωτικών πρακτόρων τους πρέπει να επικοινωνήσουν με τους αντιπροσώπους τους για βοήθεια - ισχύουν οι ίδιες πολιτικές απαλλαγής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr