Για τη Β’ φάση του διαγωνισμού, η οποία εκκινεί σήμερα (31 Ιανουαρίου), προκρίνονται οι εξής ενδιαφερόμενοι επενδυτές (με αλφαβητική σειρά):
- ADP GROUPE
- AVIALLIANCE GMBh
- FERROVIAL INTERNATIONAL SE
- FIRST STATE INVESTMENTS
- GLOBAL INFRASTRUCTURE PARTNERS
- VINCI AIRPORTS
- Κοινοπραξία εταιρειών ARDIAN INFRASTRUCTURE FUND S.C.A, SICAR και ARDIAN INFRASTRUCTURE FUND V B S.C.S. SICAV – RAIF
- Κοινοπραξία εταιρειών KKR και EGIS
- Κοινοπραξία εταιρειών MEIF 6 ATTIC INVESTMENT, RAFFLES INFRA HOLDING και CHENGDONG INVESTMENT CORPORATION
Τα ανωτέρω προεπιλεγέντα επενδυτικά σχήματα, αφού υπογράψουν σχετική Συμφωνία Εμπιστευτικότητας, θα λάβουν το τεύχος και τα σχετικά έγγραφα της Β’ φάσης του διαγωνισμού (υποβολή Δεσμευτικών Προσφορών) και θα αποκτήσουν πρόσβαση στην ψηφιακή βάση δεδομένων, στοιχείων και λοιπών πληροφοριών σχετικά με τον ΔΑΑ.
Στην «κούρσα» της διεκδίκησης βρέθηκαν αρχικά δέκα επενδυτικά σχήματα, όπως είχε γράψει το Reporter, αλλά τελικά συνεχίζουν εννέα.
Υπενθυμίζεται ότι το «Ελ. Βενιζέλος» έκλεισε με θετικό πρόσημο το 2019, ξεπερνώντας το «φράγμα» των 25,5 εκατ. επιβατών. Αναλυτικά για το 2019 και με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, με 25,57 εκατ. επιβάτες, κατέγραψε την καλύτερη ιστορική επίδοσή του από πλευράς επιβατικής κίνησης, ξεπερνώντας κατά 1,4 εκατομμύρια επιβάτες (+6%) την κίνηση του 2018.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr