Οι δύο βασικές προϋποθέσεις που θα καθορίσουν το αποτέλεσμα είναι τόσο τα σχέδια του επενδυτικού σχήματος για την ανάπτυξη του αερολιμένα τα επόμενα χρόνια, όσο και το ύψος του τιμήματος. Οι σύμβουλοι αξιοποίησης, αφού αξιολογήσουν τις υποβληθείσες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για την επόμενη φάση του διαγωνισμού.
Τα υποψήφια επενδυτικά σχήματα είναι τα εξής:
- ADP Groupe
- APG Asset Management
- AviaAlliance GMBh
- Ferrovial International SE.
- First State Investments
- Global Infrastructure Partners
- Vinci Airports
- Ardian Infrastructure Fund S.C.A, SICAR και Ardian Infrastructure Fund V B S.C.S. SICAV - RAIF
- KKR και Egish KKR
- MEIF 6 Attic Investment, Raffles Infra Holding και Chengdong Investment Corporation
Υπενθυμίζεται ότι το «Ελ. Βενιζέλος» έκλεισε με θετικό πρόσημο το 2019, ξεπερνώντας το «φράγμα» των 25,5 εκατ. επιβατών. Αναλυτικά για το 2019 και με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, με 25,57 εκατ. επιβάτες, κατέγραψε την καλύτερη ιστορική επίδοσή του από πλευράς επιβατικής κίνησης, ξεπερνώντας κατά 1,4 εκατομμύρια επιβάτες (+6%) την κίνηση του 2018.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr