Για το έργο, του οποίου το κατασκευαστικό αντικείμενο ανέρχεται σε 480 εκατ. ευρώ, η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου θα ανέλθει σε 180 εκατ. ευρώ έναντι 220 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν, κατά μέγιστο ποσό στη διακήρυξη του διαγωνισμού.
Με βάση τα παραπάνω, «ανοίγει» ο δρόμος για την έναρξη της σύμβασης παραχώρησης μέσα στον επόμενο μήνα, ωστόσο οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο 2020.
Σύμφωνα με την διοίκηση το έργο αναμένεται να έχει πολύ σημαντική συνεισφορά στον όμιλο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Οι προβλέψεις αναφέρουν ότι στην φάση λειτουργίας του νέου αεροδρομίου, τα ετήσια μερίσματα από παραχωρήσεις της εταιρείας υπολογίζονται σε 90 εκατ. ευρώ.
Με την έναρξη της σύμβασης παραχώρησης θα μπορούν να οριστικοποιηθούν και οι μελέτες του έργου οι οποίες προχωρούν ενώ στα μεγάλα μέτωπα παραμένουν οι απαλλοτριώσεις, η δαπάνη των οποίων υπολογίζεται σε 54 εκατ. ευρώ και βαρύνει το ελληνικό δημόσιο. Από τις 23 ζώνες απαλλοτριώσεων που προβλέπει το έργο έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες σε δύο με στόχο το επόμενο διάστημα να καλυφθούν επιπλέον τέσσερις ζώνες.
Για την κατασκευή του έργου υπολογίζεται ότι θα απαλλοτριωθούν πάνω 9.000 στρέμματα, από τα οποία περίπου 7.000 στρέμματα αντιστοιχούν σε 5.522 ιδιοκτήτες στην περιοχή του Κάμπου Καστελίου και αφορούν στην κατασκευή του αεροδρομίου και 1.000 στρέμματα για την κατασκευή της οδοποϊίας.
Σε ό,τι αφορά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου υπήρξαν μεταβολές στο σχεδιασμό και έχει υποβληθεί συμπληρωματικός φάκελος στο ΥΠΕΝ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr