«Το γεγονός αυτό προμηνύει αρκετές εξελίξεις κατά την προσεχή 25ετία, καθώς οι επενδύσεις οδηγούνται από τη ζήτηση» και σύμφωνα με τον ίδιο «τη διετία 2020-2023 οι υποδομές θα πρέπει να είναι έτοιμες να εξυπηρετήσουν πάνω από 30 εκατ. επιβάτες».
Το «κλειδί» για τις αλλαγές στο σχεδιασμό και τις νέες επενδύσεις στο αεροδρόμιο βρίσκεται στους νέους τύπους αεροσκαφών, στις αλλαγές εισόδου επιβατών από χώρες εντός και εκτός Σένγκεν, στην ανάπτυξη των τοπικών αερομεταφορέων και στην καινοτομία των νέων τεχνολογιών.
Με δεδομένη την αύξηση της επιβατικής κίνησης, στον στρατηγικό σχεδιασμό του αναπτυξιακού πλάνου του αεροδρομίου της Αθήνας, σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, «εντάσσονται οι νέοι χώροι στάθμευσης αεροσκαφών και στάθμευσης ταξί, η επέκταση των τερματικών εγκαταστάσεων, οι επενδύσεις στον εξωτερικό χώρο του αεροδρομίου και οι επενδύσεις στον κομμάτι της ενέργειας».
Καταλήγοντας, τόνισε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι για την υλοποίηση όλων των παραπάνω απαιτείται «πρώτα η διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς, καθώς πρόκειται για μια κρίσιμη υποδομή, ενώ σημαντικό είναι να δοθεί έμφαση και στον τρόπο χρηματοδότησης του επενδυτικού πλάνου».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr