Η «Super EuroLeague» αποτέλεσε ένα ιδανικό όχημα διαφήμισης αφού είναι η μοναδική εκπομπή αφιερωμένη αποκλειστικά στην EuroLeague, στην κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ. Κάθε εβδομάδα η αγωνιστική δράση αναλυόταν μέσα από την εκπομπή με πλούσια ρεπορτάζ, αποκλειστικές συνεντεύξεις, έγκυρα σχόλια και εκτιμήσεις από την top μπασκετική ομάδα των καναλιών Novasports. Η Turkish Airlines εξασφάλισε την χορηγία της κορυφαίας μπασκετικής εκπομπής «Super Euroleague» και κέρδισε στοχευμένο κοινό, έντονο exposure & brand awareness.
Οι φίλοι της πορτοκαλί μπάλας θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν ζωντανά και αποκλειστικά και την επόμενη σεζόν (2019-2020), την EuroLeague με τη συμμετοχή του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ μέσα από τα κανάλια Novasports που συνεχίζουν να αγκαλιάζουν το ευρωπαϊκό μπάσκετ και να προσφέρουν στους συνδρομητές τους αυτό που πραγματικά θέλουν!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr