Η τράπεζα επικαλείται την αξιοπιστία της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της εταιρείας αλλά και το ότι τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου επιβεβαίωσαν ότι η επιλογή να επικεντρωθεί στην Αθήνα λειτουργεί. Τα κόστη (εκτός καυσίμων) αυξήθηκαν 1,8% εν μέρει εξαιτίας του κόστους ρύπων. Η απόφαση του μάνατζμεντ να αναβαθμίσει τον στόχο με αεροσκάφη περισσότερο αποδοτικά σε ότι αφορά τα καύσιμα θα σημάνει μικρότερα έξοδα, εκτιμά.
Η ζήτηση παραμένει ισχυρή, ενώ η Aegean σχεδιάζει μέτρια αύξηση χωρητικότητας (4-5%) για το 2019.
Σε ότι αφορά το στόχο επισημαίνεται ότι για τα περισσότερα αεροσκάφη οι συμβάσεις leasing λήγουν μεταξύ 2020-21.
Η εταιρεία μπορεί να προσαρμόσει το στόχο ανάλογα με το επιχειρηματικό κλίμα. Το μάνατζμεντ σχεδιάζει να προσθέσει 10 A320neo μέσω leasing το 2020 και το 2021 πριν αρχίσει να παραλαμβάνει τα 30 αεροσκάφη που έχει παραγγείλει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr