Tο συμβάν έλαβε χώρα μεταξύ της 21 Αυγούστου και της 5 Σεπτεμβρίου και έχει πλέον αντιμετωπιστεί επιτυχώς με τους υπεύθυνους της εταιρείας να υποστηρίζουν ότι τα στοιχεία που υπεκλάπησαν δεν αφορούσαν πληροφορίες των διαβατηρίων ή των ταξιδιών.
Η British Airways συμβουλεύει παράλληλα τους πελάτες τις να επικοινωνήσουν με τις τράπεζές τους για παν ενδεχόμενο, ενώ επεσήμανε ότι έχει έρθει σε επαφή με αυτούς.
«Είμαστε βαθύτατα λυπημένοι για την αναταραχή που η εγκληματική αυτή ενέργεια έχει προκαλέσει. Παίρνουμε πολύ σοβαρά την προστασία των δεδομένων των πελατών μας» δήλωσε ο CEO Alex Cruz
Η βρετανική αεροπορική εταιρεία διαβεβαίωσε ότι η λειτουργία του ιστοτόπου της και της εφαρμογής της για κινητά έχει εξομαλυνθεί και ότι οι πελάτες της που θέλουν να κάνουν κράτηση μπορούν να προχωρήσουν κανονικά σε αυτήν μέσω Ίντερνετ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr