«Ένας φίλος ήλθε απόψε από τα παλιά» ήταν η χαρακτηριστική αναφορά της Διευθύντριας Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ Ιωάννας Παπαδοπούλου.
Όπως είπε, η κίνηση στο «Ελ. Βενιζέλος» από κατοίκους Κύπρου ανέρχεται στο 1 εκατομμύριο.
Αυτοί διακινούνται από το αεροδρόμιο «Γλαύκος Κληρίδης» της Λάρνακας προς την Αθήνα είτε για να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς ευρωπαϊκές χώρες, είτε για να παραμείνουν στην Ελλάδα, είτε για να συνεχίσουν το ταξίδι τους. Κύρια πάνε προς το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, και τη Γαλλία.
Η Κύπρος είναι μάλιστα η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά για το ΔΑΑ με μερίδιο 7,5% της κίνησης.
«Από το 2013 έχει αυξηθεί πάνω από 73% η κίνηση από Λάρνακα. Πάνω από 14% από το 2017 σε σχέση με το 2016 ενώ και φέτος καταγράφεται αύξηση 17% το πρώτο δίμηνο. Είναι μάλιστα ισορροπημένη αγορά με το 52% εξ αυτών να είναι κάτοικοι Κύπρου» ανέφερε η κ. Παπαδοπούλου.
Το πρώτο δίμηνο, το ΔΑΑ έχει καταγράψει κύρια λόγω της κίνησης από και προς προορισμούς του εξωτερικού άνοδο της τάξης του 7%.
Η Αθήνα πάντως είναι ο τρίτος προορισμός που επιλέγουν να πετάξουν οι Κυπριακές Αερογραμμές μετά την επανεκκίνησή τους με νέα ιδιοκτησία.
Έχουν προηγηθεί η Αγία Πετρούπολη και το Τελ Αβίβ, όπου στους πρώτους μήνες πτήσεων 50.000 επιβάτες έχουν διακινηθεί.
Στόχος είναι στο τέλος του 2018 να έχουν μεταφέρει 200.000 επιβάτες σε όλους τους προορισμούς που ανοίγουν και αυτοί είναι πόλεις, όπως η Ζυρίχη, το Μόναχο, η Πράγα, το Τελ Αβιβ, η Βυρηττός, η Στουτγάρδη και η Βερόνα.
«Κύριος όγκος επιβατών μας είναι όσοι ταξιδεύουν για αναψυχή» σημειώνει η PR & Marketing Manager της εταιρίας Κική Χαϊδά. Η ίδια τονίζει ότι η εταιρία ξεκινά την προσπάθειά της στην κατηγορία των hybrid αεροπορικών ετιαριών (μια ενδιάμεση κατηγορία μεταξύ των low cost και των άλλων αερομετσφορέων) με προσφορά εισιτηρίων μόνο στην οικονομική θέση.
«Μελετάμε κι άλλα δρομολόγια προς την Ελλάδα για το 2018 -2019. Στόχο έχουμε να τα αυξήσουμε από Λάρνακα. Πιστεύουμε και θα επενδύσουμε σε αυτό» ανέφερε η κα Χαϊδά.
Η εταιρία έχει νοικιάσει το όνομα «Cyprus airways» ενώ ελέγχεται από τη ρώσικη εταιρία Charlie Airlines κατά 60% και την επίσης ρωσική εταιρία S7 κατά 40%. Επιχειρεί με δύο αεροπλάνα τώρα ενώ οι ναύλοι για Αθήνα θα κυμαίνονται στην περιοχή των 90 ευρώ για εισιτήριο μιας διαδρομής.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr