Συγκεκριμένα, δεκαοκτώ νέα δρομολόγια και 700.000 περισσότερες θέσεις σε σύγκριση με το 2017 θα προσφέρει στο θερινό της πρόγραμμα για το 2018 η Aegean.
Ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας Ε. Βασιλάκης, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα επικεντρώσει την ανάπτυξη το 2018 σε ευρωπαϊκές αγορές όπως η Γαλλία και η Ιταλία, ενώ αυξάνει τις πτήσεις προς την ανερχόμενη αγορά της Ρουμανίας και προτίθεται να εγκαινιάσει αεροπορική σύνδεση με τα Σκόπια.
Μπαίνει ακόμα δυναμικά σε Κροατία και Λιθουανία.
Από το αεροδρόμιο της Αθήνας ιδιαίτερα η εταιρεία θα προσφέρει το 2018 συνολικά 112 δρομολόγια από τα οποία 81 εξωτερικού και 31 εσωτερικού.
Αναφερόμενος στη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία μετά τη συγχώνευση των Aegean και Olympic Air το 2013, ο Ε. Βασιλάκης σημείωσε πως τα έσοδα του δημοσίου από τον όμιλο αυξήθηκαν, καθώς από 228 εκατ. το 2013 φέτος αναμένεται να ανέλθουν στα 326 εκατ. ευρώ.
Ανακοινώθηκε επίσης πως από τον Νοέμβριο θα μπει σε νέα φάση η καμπάνια με τα "μυστικά", που ξεκίνησε το καλοκαίρι, με κεντρικό πρόσωπο τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Έχουν συγκεντρωθεί 10.000 "μυστικά" που θα αναδειχθούν μέσω της καμπάνιας.
Για την υπόθεση της Ryanair, ο κ. Βασιλάκης είπε πως δεν θα επηρεάσει πολύ την κατάσταση, ενώ η Aegean έχει ήδη καλύψει τα κενά με δικές της πτήσεις.
Σε ερώτηση σχετικά με την είσοδο επενδυτή στην Aegean ο κ. Βασιλάκης απάντησε: "Έχουμε πει ότι η εταιρεία είναι σε αναζητήση νέων δυνατοτήτων. Αυτό ερχεται ως απαντηση στο ερώτημα για συνεργασίες. Δεν είναι κάτι άμεσο, αλλά πάντα υπάρχει η δυνατότητα για κουβέντα. Αυτο διασφαλίζει τα μεγέθη".
Συμπλήρωσε δε χαρακτηριστικά: "Οι αμνοί απο τα ερίφια ξεχωρίζουν . Alitalia. Air Berlin monarch ειναι οι τελευταίοι. Πλέον οι παίκτες ειναι υγιείς στην αγορά των αερομεταφορών στην Ευρώπη".
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr