Συγκεκριμένα, ο Χρήστος Σπίρτζης έδωσε μικρή παράταση μέχρι τις 20 Οκτωβρίου για την οριστικοποίηση των συμβατικών εγγράφων της σύμβασης σχεδιασμού, κατασκευής και εκμετάλλευσης του νέου αεροδρομίου. Η παράταση συνδέεται με την ανάγκη ολοκλήρωσης της διαδικασίας πρόσληψης του Ανεξάρτητου Συμβούλου Μηχανικού.
Τη σύμβαση παραχώρησης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι θα υπογράψει η κοινοπραξία «Ariadne Airport Group» στην οποία συμμετέχουν η ΤΕΡΝΑ και η ινδική GMR Airports Limited (με 10%). Η συγκεκριμένη κοινοπραξία κατέθεσε και τη μοναδική προσφορά για το έργο, η οποία ανέρχεται σε 480 εκατ., δηλαδή πολύ χαμηλότερα από τα 850 εκατ. ευρώ που προέβλεπε ο προϋπολογισμός του υπουργείο Υποδομών.
Με βάση το σχεδιασμό της κοινοπραξίας, το χρηματοοικονομικό μοντέλο του έργου δεν περιλαμβάνει δανεισμό από ΕΤΕπ ή άλλους φορείς. Έτσι το δημόσιο μπορεί να έχει αυξημένο ποσοστό στην εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου. Σύμφωνα με πληροφορίες θα κατέχει το 46% της εταιρείας παραχώρησης.
Με βάση την ίδια οικονομική προσφορά, η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου περιορίζεται από 220 εκατ. που προέβλεπε ο διαγωνισμός σε 180 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά τα τέλη του αεροδρομίου, σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Υποδομών θα κινούνται κοντά στα 20 ευρώ με προοπτική να περιοριστούν σταδιακά στα επίπεδα κοντά στα 17 ευρώ ανά επιβάτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr