Για άλλη μια φορά, ο επαγγελματισμός και η συμπεριφορά του προσωπικού της AEGEAN, καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη ξεχώρισαν στη βαθμολογία της εταιρίας ανάμεσα στις κατηγορίες υπηρεσιών, που οι επιβάτες κλήθηκαν να ψηφίσουν.
Η εταιρεία που ξεκίνησε την πορεία της το Μάιο του 1999, είναι μέλος της Star Alliance και προσφέρει "υπηρεσίες υψηλής ποιότητας τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε υλικό επίπεδο", σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων.
Από το 2013 που εξαγοράζει την Olympic Air, ο Όμιλος AEGEAN, επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη δικτύου εσωτερικού και εξωτερικού, ενισχύει τον τουρισμό με νέα δρομολόγια και αύξηση θέσεων συμβάλλοντας στην περαιτέρω αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού και της ελληνικής οικονομίας.
Το 2016 μετέφερε 12,50 εκατομμύρια επιβάτες, 7% περισσότερους από το 2015. Έντονα ανοδική τάση εμφανίζει το τρέχον έτος η επιβατική κίνηση της εταιρείας, η οποία το δίμηνο Απριλίου - Μαΐου κατέγραψε αύξηση 8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016. Με την Aegean πέταξαν στο εσωτερικό και το εξωτερικό της χώρας 2,1 εκατ. επιβάτες, το παραπάνω δίμηνο. Σημαντική ώθηση στη συνολική κίνηση έδωσε το δίκτυο εξωτερικού, το οποίο παρουσίασε αύξηση 15%, καθώς διακινήθηκαν 1,2 εκατ. επιβάτες, δίνοντας ιδιαίτερα θετικές προοπτικές για το σύνολο της θερινής περιόδου.
Η βάση της Αθήνας, με την συνεισφορά και την ωρίμανση των προορισμών που ξεκίνησαν το 2015 και 2016 αλλά και των νέων προορισμών το 2017, είχε την μεγαλύτερη αύξηση, με τους επιβάτες εξωτερικού να αυξάνονται κατά 19%. Πάντως και στο εσωτερικό δίκτυο, παρά τη μείωση των άγονων γραμμών, που διαχειρίζεται η Olympic Air, αλλά και την είσοδο νέων ανταγωνιστικών αεροπορικών εταιρειών σε γραμμές, η εταιρεία διατήρησε σταθερό τον συνολικό αριθμό επιβατών της, καταγράφοντας αύξηση 1%. Συνολικά, στο εσωτερικό και το εξωτερικό, από την Αθήνα διακινήθηκαν 1,654 εκατ. επιβάτες, νούμερο ενισχυμένο κατά 9%.
Η AEGEAN εκτελεί τις πτήσεις της με ένα από τους νεότερους στόλους στην Ευρώπη, που αποτελείται πλέον από 61 αεροσκάφη, μετά την πρόσφατη επένδυση σε επιπλέον καινούρια Airbus A320ceos. Το πρόγραμμα δρομολογίων για το 2017 καλύπτει ένα δίκτυο 145 προορισμών, 112 εξωτερικού σε 40 χώρες και 33 εσωτερικού.
Ωστόσο έντονη είναι η δραστηριοποίηση της εταιρείας στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας. Στο πλαίσιο αυτό, υλοποιεί από την αρχή της λειτουργίας της μια σειρά από δράσεις, με στόχο:
- Τη λειτουργία με σεβασμό στο περιβάλλον, τους εργαζόμενους, τους επιβάτες, τις τοπικές κοινωνίες, τους προμηθευτές και τις κρατικές αρχές, καθώς και το ισχύον Νομικό και Κανονιστικό πλαίσιο (σε εθνικό και διεθνές επίπεδο)
- Την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας μας
- Την ανάπτυξη του τουρισμού
- Τη στήριξη της παιδείας
- Την προώθηση και την ενίσχυση του αθλητισμού
- Τη στήριξη κοινωνικά ευπαθών ομάδων
Δημ. Γερογιάννης: "Οι επιβάτες μας τοποθετούν στην κορυφή των επιλογών τους"
"Mέσα στο 2017, αναδειχθήκαμε "Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη" σε έρευνα που έγινε σε περισσότερους από 19,9 εκατ. επιβάτες από τα Skytrax World Airline Awards. Το βραβείο αυτό - που μας απονέμεται για 7η συνεχή φορά και 8η συνολικά από το 2009 έως σήμερα - αποτελεί ακόμη μια απόδειξη της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που παρέχουμε στους επιβάτες μας, οι οποίοι μας εμπιστεύονται σταθερά και μας τοποθετούν στην κορυφή των επιλογών τους", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Γερογιάννης.
"Η AEGEAN συνεχίζει να αποτελεί μια από τις αγαπημένες αεροπορικές εταιρίες των επιβατών στα World Airline Awards και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αναδεικνύεται ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για 7η συνεχή χρονιά, σημειώνοντας ρεκόρ. Από τις απαντήσεις στην έρευνα επιβατών, διαπιστώνουμε ότι η AEGEAN συνεχίζει να κερδίζει υψηλή βαθμολογία ως προς την εξυπηρέτηση, που παρέχει το προσωπικό της, και αυτό υποστηρίζεται επιπλέον από ένα ισχυρό προσφερόμενο προϊόν για τον επιβάτη" σχολίασε ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax.
Τα Skytrax World Airline Awards είναι τα πιο πολυπόθητα βραβεία ποιότητας του κλάδου των αερομεταφορών. Συχνά αναφέρονται ως τα "Όσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών" και αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών. Κάθε χρόνο, ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο συμμετέχουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης επιβατών, προκειμένου να αποφασίσουν τους νικητές. Η Έρευνα Skytrax χαρακτηρίζεται από απόλυτη διαφάνεια, και οι διαδικασίες παραμένουν 100% ανεξάρτητες χωρίς την εμπλοκή οποιασδήποτε χρηματικής συναλλαγής με τις αεροπορικές εταιρείες ή οποιονδήποτε άλλο οργανισμό σε οποιαδήποτε πτυχή της έρευνας πελατών ή την εκδήλωση της παρουσίασης των βραβείων.
Στα τελικά αποτελέσματα της φετινής έρευνας που πραγματοποιήθηκε την περίοδο Αυγούστου 2016 - Μαΐου 2017 (στα αγγλικά, στα ισπανικά και στα κινέζικα) καταμετρήθηκαν 19,87 εκατομμύρια συμμετοχές, και στην έρευνα συμμετείχαν επιβάτες από 105 διαφορετικές εθνικότητες. Η έρευνα καλύπτει πάνω από 325 αερομεταφορείς, από τις μεγαλύτερες διεθνείς αερογραμμές μέχρι τις μικρότερες περιφερειακές εταιρείες, μετρώντας πρότυπα Ποιότητας με 41 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής που αφορούν τόσο το περιβάλλον του αεροδρομίου όσο και το περιβάλλον εντός του αεροπλάνου. Η βασική οδηγία προς τους ταξιδιώτες, που συμμετέχουν στην έρευνα είναι να κάνουν τη δική τους, προσωπική επιλογή ως προς ποια αεροπορική εταιρεία θεωρούν καλύτερη, γι' αυτό και τα Skytrax World Airline Awards είναι γνωστά ως τα "Βραβεία Επιλογής Πελατών".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr