Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Το δικαίωμα των επιβατών, για αποζημίωση, σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης, για περισσότερο από 3 ώρες, ή σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης, γίνεται σεβαστό, μόνον στο 25% των περιπτώσεων.
Το δικαίωμα να λάβουν οι επιβάτες δωρεάν φαγητό και ποτό, μετά από καθυστέρηση, μεγαλύτερη των 2 ωρών, ή γιατί η πτήση τους ακυρώθηκε, γίνεται σεβαστό μόνον στο 46% των περιπτώσεων.
«Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας είναι ανησυχητικά, γιατί, παρόλους τους ευρωπαϊκούς κανόνες, που βρίσκονται σε ισχύ, οι αεροπορικές εταιρείες, συχνά, τους παραβλέπουν και οι Εθνικές Αρχές δεν κάνουν τα απαραίτητα βήματα, για την εφαρμογή τους», σχολίασε η γενική διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC), Monique Goyens και συμπλήρωσε: «Τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών εταιρειών πρέπει να γίνονται σεβαστά, σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μόνον όταν υπάρχει κάποια καταγγελία.
Ζητούμε, από τις αεροπορικές εταιρείες, να δίνουν αποζημίωση, όταν πρέπει και να φροντίζουν τους επιβάτες, σε περίπτωση καθυστέρησης.
Οι Εθνικές Αρχές πρέπει να παρακολουθούν τον τομέα αυτό της αγοράς, σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και να αναλαμβάνουν δράση, εναντίον των εταιρειών, που παρανομούν».
11.273 καταναλωτές πήραν μέρος, στην έρευνα, που κάλυπτε επιβάτες, που είχαν ταξιδέψει τους προηγούμενους 12 μήνες.
Η έρευνα διεξήχθη, με γραπτά και διαδικτυακά ερωτηματολόγια.