Σημειώνεται πως για την παράδοση των αεροδρομίων στη Fraport έχουν δωθεί αρκετές παρατάσεις τους τελευταίους μήνες. Με βάση το πλέον πρόσφατο χρονοδιάγραμμα, που ανετράπη, οι Γερμανοί έπρεπε να παραλάβουν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στις 15 Μαρτίου. Οι δυσκολίες του εγχειρήματος δε συνδέονται μόνο με τις νομικές, εργασιακές και άλλες ρυθμίσεις που έπρεπε να γίνουν, αλλά και το γεγονός πως ο γερμανικός όμιλος παραλαμβάνει ταυτόχρονα και εν λειτουργία 14 αεροδρόμια.
Στο θέμα της παράδοσης των αεροδρομίων είχε αναφερθεί σε πρόσφατη εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece Alexander Zinnel. Ο κ. Zinnel είπε πως πρόκειται περί πρωτόγνωρης διαδικασίας για τη Fraport, καθώς καλείται να παραλάβει ταυτόχρονα και εν λειτουργία 14 αεροδρόμια. Ο ίδιος παραδέχθηκε πως "έπρεπε να είχαμε ήδη τη διαχείριση" και πως "το να αναλάβουμε 14 αεροδρόμια ταυτόχρονα είναι η πρώτη μας φορά".
Ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece είπε πως πολλά αεροδρόμια θα αλλάξουν εντελώς όψη με την ολοκλήρωση των επενδύσεων που προγραμματίζονται και τόνισε πως "δεν έχουν γίνει επενδύσεις εδώ και 20 χρόνια σε πολλά εξ αυτών".
Ο κ. Zinnel είπε πως ο γερμανικός όμιλος πιστεύει "στη μελλοντική ανάπτυξη" της Ελλάδας και πως φέτος η τουριστική κίνηση θα παρουσιάσει αύξηση 10%-15%, ρυθμός που σίγουρα θα περιοριστεί στα επόμενα χρόνια. Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει πως ο γερμανικός όμιλος και ο συνεταίρος του θα καταβάλλουν 1,23 δισ. ευρώ εφάπαξ τίμημα, καθώς και πρόσθετο ετήσιο τίμημα, για τη διαχείριση των αεροδρομίων επί 40 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης κατά 10 χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr