«Η αρχή των υδατοδρομίων γίνεται από την Κέρκυρα, έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση της Κέρκυρας, των Παξών και περιμένουμε την αδειοδότηση της Πάτρας, που είναι θέμα ημερών. Πρέπει να έχουμε ένα αριθμό υδατοδρομίων για να μπορεί να είναι βιώσιμη οποιαδήποτε δραστηριότητα, καθώς οποιοσδήποτε επενδυτής, για να έρθει να βάλει υδροπλάνα, θα πρέπει να του εξασφαλίσουμε ένα αριθμό χώρων. Είμαστε λοιπόν στο σημείο, τον οριακό αυτό χώρο, να τον εξασφαλίσουμε. Το Ιόνιο θα είναι η πρώτη περιοχή που θα λειτουργήσουν τα υδροπλάνα», δήλωσε ο κ. Πιτσιόρλας.
Μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ανέφερε πως η σύμπραξη που έχει υπογραφεί μεταξύ του ΟΛΚΕ και τα Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε. είναι σε απόλυτη ισχύ, ενώ αυτό που εκκρεμεί, είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας για να ψηφιστεί ο νέος νόμος.
Σημειώνεται ότι βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση νομοσχέδιο για την αδειοδότηση των αεροδρομίων το οποίο έχει προκαλέσει σειρά αντιδράσεων και αυτό γιατί απαγορεύει την ιδιωτική κατοχή υδατοδρομίων. Και αυτό τη στιγμή που σειρά φακέλων αδειοδότησης υδατοδρομίων έχουν κατατεθεί στο όνομα ιδώτη.
Την ίδια στιγμή πάντως οι δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο εξακολουθούν να αναζητούν επενδυτές που θα στηρίξουν το εγχείρημά τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr