-90% από τις συνολικά 52.000 πτήσεις προσγειώθηκαν στην ώρα τους
-Λιγότερο από 1 παράπονο ανά πελάτη για κάθε 1.000 πελάτες (μικρή αύξηση λόγο απεργίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην Γαλλία)
-Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2.000 πελάτες.
-Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
“HRyanair μετέφερε πάνω από 9 εκατ πελάτες τον Απρίλιο με το 90% από τις 52.000 πτήσεις μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς εξακολουθούμε να αναβαθμίζουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι πελάτες της Ryanair, μπορούνε πλέον να μεταφέρουν δεύτερη μικρή χειραποσκευή, να κάνουν ταχύτερες κρατήσεις, να καταχωρούν τα στοιχεία τους στην πιο εύχρηστη ιστοσελίδα και εφαρμογή μας και να ταξιδεύουνε με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις αγορές μας”. δήλωσε ο εκπρόσωπος της Ryanair, Robin Kiely.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr