Σήμερα, στο Νέο Δελχί, ο Rohit Nandan, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Air India, μιλώντας σε τοπικά και ξένα ΜΜΕ, ευχαρίστησε όλους του Διευθύνοντες Συμβούλους που ταξίδεψαν ως την Ινδία για την παραγωγική διήμερη συνέλευσή τους.
Τόνισε ότι η συμμετοχή της Air India στη Star Alliance αποτελεί κύριο πυλώνα της στρατηγικής ανάκαμψης της αεροπορικής εταιρείας, παράλληλα με την ανανέωση του στόλου, τη βελτιστοποίηση του δικτύου και την πρωτοβουλία για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών.
Έπειτα από μόλις μισό χρόνο στη συμμαχία, η Air India έχει ήδη δει θετικά αποτελέσματα από τη συμμετοχής της. Έχει σημειωθεί αύξηση 33% στον αριθμό επιβατών που μεταφέρονται από την Air India και άλλες αεροπορικές εταιρείες μέλη της Star Alliance, κυρίως μέσω των αεροδρομίων του Δελχί και της Βομβάης, αλλά και από άλλα αεροδρόμια όπως αυτά του Λονδίνου και του Νιούαρκ.
Οι τακτικοί πελάτες (Frequent Flyers) επίσης απολαμβάνουν τα οφέλη της συμμαχίας, καθώς περισσότεροι από 80.000 συγκέντρωσαν μίλια χρησιμοποιώντας τις πτήσεις της Air India και περισσότερα από 20.000 μέλη του προγράμματος τακτικών πελατών «Air India Flying Returns» εξαργύρωσαν τα μίλια τους σε πτήσεις σε άλλες εταιρείες μέλη της Star Alliance.
Η Air India προσβλέπει σε περαιτέρω ευκαιρίες για να αυξήσει την κίνηση στα αεροδρόμια του Δελχί και της Βομβάης και συνεργάζεται με τη Star Alliance, τα μέλη της και τους φορείς των αεροδρομίων ώστε να παρέχουν περισσότερες ανταποκρίσεις και να διευκολύνουν τη διαδικασία μεταφοράς στους κύριους κόμβους της Ινδικής Υποηπείρου. Ο Rohit Nandan σχολίασε επίσης ότι είναι αισιόδοξος ότι το αεροδρόμιο Heathrow θα εξετάσει θετικά το αίτημα της Air India να ενταχθεί με τις υπόλοιπες 23 εταιρείες μέλη της Star Alliance που εξυπηρετούνται από τον νέο Τερματικό Σταθμό 2 – τον Τερματικό Σταθμό της Βασίλισσας (Queen’s Terminal). «Το Λονδίνο είναι ο κύριος προορισμός στην Ευρώπη και ό,τι περισσότερο μπορούμε να κάνουμε για να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες μεταφοράς θα αποτελέσει πραγματικό κέρδος για εμάς και την Star Alliance».
Ο Mark Schwab, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, ευχαρίστησε τον Rohit Nandan για τη φιλοξενία της συνέλευσης της Εκτελεστικής Επιτροπής και τον διαβεβαίωσε σχετικά με την υποστήριξη της προσπάθειάς τους από τη συμμαχία. Ο Mark Schwab υπενθύμισε τη σημασία της συμμετοχής της Air India στη Star Alliance. «Η Ινδία αποτελεί την 5η μεγαλύτερη εγχώρια αεροπορική αγορά του κόσμου και θα εξακολουθήσει να αναπτύσσεται τόσο εγχώρια όσο και διεθνώς. Ως εκ τούτου είναι σημαντικό για την Star Alliance να έχει δυναμική παρουσία σε αυτή την αγορά».
Μέσω της Air India, οι πελάτες της Star Alliance έχουν πρόσβαση σε 40 επιπλέον αεροδρόμια στην Ινδία καθώς και σε περαιτέρω πτήσεις σε ολόκληρη την περιοχή. Με τους κόμβους της στο Δελχί και τη Βομβάη, η Air India προσθέτει επιπλέον επιλογές πτήσεων στα δρομολόγια προς τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία/Ειρηνικό.
Επίσης, η Air India ενισχύει το πρόγραμμα τακτικών πελατών (FFP) της Star Alliance, που επί του παρόντος προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να συλλέξουν και να εξαργυρώσουν μίλια σε ένα δίκτυο 18.500 πτήσεων ημερησίως ανά την υφήλιο, με 1.321 προορισμούς σε 193 χώρες.
Μια πρόσφατη προσθήκη στο δίκτυο περιλαμβάνει την εταιρεία AeroGal από το Ecuador, η οποία ως μέρος της Avianca Group τώρα επεκτείνει το δίκτυο της Συμμαχίας στη Λατινική Αμερική και σε εξωτικούς προορισμούς όπως είναι τα νησιά Galapagos.
Η Star Alliance είναι επίσης η μοναδική συμμαχία που επιτρέπει στα μέλη του προγράμματος τακτικών πελατών (FFP) να χρησιμοποιήσουν τα μίλια τους ώστε να αναβαθμίσουν τη θέση τους σε οποιονδήποτε εκ των 27 αερομεταφορέων που είναι μέλη της.
Φέτος εφαρμόστηκε επίσης νέα τεχνολογία υποβάθρου ώστε να βελτιωθούν περαιτέρω τα επίπεδα εξυπηρέτησης του προγράμματος τακτικών πελατών (FFP). Οι πελάτες θα λαμβάνουν πλέον τις πιστώσεις των μιλίων τους πιο γρήγορα και οποιαδήποτε αλλαγή στην κατάστασή τους θα προωθείται γρηγορότερα σε όλους τους αερομεταφορείς. Συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει ότι σε ό,τι αφορά τους κατόχους της νέας Χρυσής Κάρτας (Gold Card), θα αναγνωρίζεται η κατάστασή τους πολύ πιο σύντομα από όλες τις αεροπορικές εταιρείες.
Τέλος, ο Calin Rovinescu, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Air Canada και επί του παρόντος Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Star Alliance, ευχαρίστησε τον Nandan και τον Schwab, κυρίως για την επίτευξη της ένταξης της Air India σε χρόνο ρεκόρ.
Ως παράδειγμα της σημασίας της συμμετοχής της Air India, ο Calin Rovinescu δήλωσε ότι η απόφαση της Air Canada να ξεκινήσει εκ νέου τις πτήσεις προς το Δελχί το επόμενο έτος οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι μπορεί πλέον να προσφέρει σύνδεση με περισσότερους από 40 προορισμούς από το Δελχί.
Συνολικά οι εταιρείες μέλη της Star Alliance θα συνεχίσουν να βελτιώνουν την ποιότητα του δικτύου ακόμη περισσότερο εντός των επόμενων ετών. Πρόσφατο παράδειγμα της εν λόγω βελτίωσης αποτελούν οι προγραμματισμένες πτήσεις από το Τόκιο στο Χιούστον από την ANA, από την Ταϊπέι στο Χιούστον από την EVA Air και την προγραμματισμένη σύνδεση του Νότιου Ατλαντικού μεταξύ της Νέας Ζηλανδίας και της Αργεντινής που μόλις ανακοινώθηκε από την Air New Zealand.
Ο Calin Rovinescu πρόσθεσε ότι η συμμαχία θα επικεντρωθεί επίσης στην περαιτέρω βελτίωση των ταξιδιών σε όλη τη διάρκειά τους, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών στα αεροδρόμια. Φέτος η συμμαχία έχει ήδη επιτύχει μια καταπληκτική βελτίωση στο αεροδρόμιο του Λονδίνου Heathrow, με το άνοιγμα του ολοκαίνουργιου Τερματικού Σταθμού 2, ο οποίος στεγάζει 23 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance.
Καθώς διερευνά νέες ευκαιρίες για την καθιέρωση «ολοκληρωμένων κόμβων», η Star Alliance θα αξιοποιήσει πλέον τις γνώσεις και την πείρα που αποκόμισε από τον Τερματικό Σταθμό 2 του Heathrow. Ένα σχετικό παράδειγμα είναι η εισαγωγή το 2015 του «χρυσού διαδρόμου», που περνάει από την ασφάλεια του αεροδρομίου και αφορά τους προνομιακούς επιβάτες στους κύριους κόμβους μας.
Εν ολίγοις, η Star Alliance θα εξακολουθήσει να αναπτύσσει το παγκόσμιο δίκτυό της, βελτιστοποιώντας τις συνδέσεις έτσι ώστε να αποκομίσει μεγαλύτερη αξία από το δίκτυο, βελτιώνοντας περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μέσα από την αύξηση της συνέπειας στην ταξιδιωτική τους εμπειρία σε ολόκληρο το δίκτυο και υιοθετώντας τέλος νέες τεχνολογίες διεπαφής και υποβάθρου για την υποστήριξη των επιχειρήσεών μας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr