Παράλληλα, η Θεσσαλονίκη γίνεται το 2014 βάση για ένα ακόμη αεροσκάφος της εταιρείας, ενώ προγραμματίζεται η αύξηση των πτήσεων ή της χωρητικότητας προς Φρανκφούρτη, Λάρνακα, Παρίσι και Ντίσελντορφ, αλλά και προς Ηράκλειο, Ρόδο, Μυτιλήνη, Σαντορίνη και Κω (στο διάστημα Ιουνίου- Σεπτεμβρίου).
Αυτά γνωστοποίησε στη Θεσσαλονίκη ο αντιπρόεδρος της εταιρίας, Ευτύχιος Βασιλάκης, και πρόσθεσε ότι το 2013 αναμένεται να κλείσει με θετικό αποτέλεσμα προ φόρων για την Aegean και αρνητικό για την πρόσφατα εξαγορασθείσα Olympic Air, αλλά το τελικό ισοζύγιο υπολογίζεται ότι θα είναι θετικό.Όσον αφορά τις νέες συνδέσεις εξωτερικού από Θεσσαλονίκη (πιθανότατα εποχιακές σε πρώτη φάση), γνωστοποίησε ότι η απόφαση για τουλάχιστον τρεις ή τέσσερις προορισμούς -ιδίως Βερολίνο, Βρυξέλλες, Κίεβο- είναι σχεδόν ειλημμένη, ενώ υπάρχει πρόθεση, αλλά όχι οριστική απόφαση, για πτήσεις προς Ρώμη, Ζυρίχη, Εκατερίνεμπουργκ ή/και Αμβούργο. "'Ολα θα εξαρτηθούν από την εμπορική αξιολόγηση και τις διαθέσιμες χρονοθυρίδες", σημείωσε.
Για τα Βαλκάνια, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι απ' τη Θεσσαλονίκη "λείπουν επτά-οκτώ προορισμοί", οπότε η εταιρεία διερευνά το ενδεχόμενο να φέρει στην πόλη, προς τούτο, ένα ακόμη μικρό αεροσκάφος.
"Με σταθερή Ελλάδα θα μπορούσαμε να το δοκιμάσουμε το 2015", γνωστοποίησε, ενώ συνάρτησε τις σχετικές αποφάσεις και με την αύξηση ή μείωση της παρουσίας ελληνικών επιχειρήσεων στις βαλκανικές χώρες.
Στο μεταξύ, η κίνηση εξωτερικού μέσω του αεροδρομίου "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης (όχι μόνο Aegean) αυξήθηκε κατά 13% το 2009-2013. Ειδικά για την Aegean, το 2009-2013 η κίνηση εξωτερικού αυξήθηκε κατά 38% στη Θεσσαλονίκη.
Για φέτος, η κίνηση εξωτερικού μέσω Θεσσαλονίκης εκτιμάται αυξημένη κατά 16% (για την Aegean). Μείωση της τάξης του 20% έως 47%, σημείωσαν το 2009-2013 και οι ναύλοι των πτήσεων από και προς Θεσσαλονίκη.
Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους
Αναφερόμενος στην "ένωση" των Aegean και Οlympic, ο κ. Βασιλάκης υπενθύμισε ότι τα αεροσκάφη των δύο σχεδιάζεται να φτάσουν τα 70 το 2023 (45 σήμερα, με στόχο για 50 το 2014) και οι επιβάτες (βάσει και της πρόβλεψης για τον τουρισμό στην Ελλάδα) τα 14-15 εκατ. (8,4 εκατ. σήμερα).
Για τους εργαζόμενους, οι οποίοι σήμρα ανέρχονται 2.090, επισήμανε ότι, στο πλαίσιο της ενοποίησης των υποστηρικτικών υπηρεσιών των δύο εταιρειών, θα υπάρξει μεν σταδιακή μείωσή τους, αλλά θα αντικατασταθούν από τον ίδιο ή μεγαλύτερο αριθμό ατόμων μέχρι το καλοκαίρι του 2014.
Για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, τέλος, σημείωσε: "Θέλουμε την ιδιωτικοποίηση, για να δουλέψουν καλύτερα τα αεροδρόμια, αλλά προς Θεού, να προσέξουμε τι θα γίνει με τις τιμές μετά τις ιδιωτικοποιήσεις"._
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr