Η άποψη των Ελλήνων e-shoppers για το fast-fashion
40% των Ελλήνων καταναλωτών που έλαβαν μέρος στην έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI προβληματίζεται για την ποιότητα των fast fashion προϊόντων ενώ το 21% δεν εστιάζει σε αυτήν – τους αρκεί που είναι πιο οικονομικά. Ο αντίκτυπος της «γρήγορης μόδας» στο περιβάλλον παρουσιάζεται ως τρίτη, κατά σειρά, ανησυχία για το 13% των συμμετεχόντων ενώ σε ποσοστό 12%, οι Έλληνες κατανaλωτές απαντούν πως παρότι γνωρίζουν τα περιβαλλοντικά προβλήματα που επιφέρει η πολιτική του fast fashion, σε ποσοστό 12% δεν έχουν τη δυνατότητα να ψωνίσουν από αλλού.
Επιλέγουν πλέον οι Έλληνες μία πιο βιώσιμη αγοραστική συμπεριφορά όσον αφορά τη μόδα;
Μια μεγάλη μερίδα των ερωτηθέντων - σε ποσοστό 39% - ενώ θα ήθελε να προσεγγίζει με έναν πιο βιώσιμο τρόπο τις αγορές προϊόντων μόδας, θεωρεί το χαμηλότερο κόστος των fast-fashion προϊόντων σημαντικό παράγοντα που οδηγεί σε αγορά. Ωστόσο, το μέλλον της βιωσιμότητας στον τομέα των αγορών μόδας στην Ελλάδα φαίνεται να έχει τεθεί σε θετική τροχιά, με το 24% των συμμετεχόντων στην έρευνα να απαντά πως πλέον θέτει σε προτεραιότητα τις βιώσιμες μάρκες ενώ το 23% επιλέγει να κάνει λιγότερες αγορές προκειμένου να θεωρείται πιο sustainable και eco-friendly.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr