Έτσι, σε περιοχές που ήδη τρέχει το όλο πλάνο, π.χ. Σουηδία, oι πελάτες της H&M μπορούν ήδη να αγοράζουν μέσω των καταστημάτων και των e-shops της αθλητικά παπούτσια (Adidas, New Balance, Fila), επώνυμα καλλυντικά, αλλά και ρούχα εταιρειών όπως Levi's, Napapijri κ.α..
Η στρατηγική της H&M, ουσιαστικά ακολουθεί τα όσα κάνουν άλλα marketplaces όπως Shein, Zalando, ASOS, Amazon κ.α., που εκμεταλλεύονται τη διείσδυση που ήδη έχουν.
Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων κατά την 30/11/2022 ανήλθε σε 33.537.069 ευρώ έναντι αναθεωρημένου υπολοίπου 29.765.246 ευρώ κατά την 30/11/2021 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 12,67%. Το σύνολο του Ενεργητικού της εταιρείας διαμορφώθηκε κατά την 30/11/2022 σε 65.760.848 ευρώ έναντι 59.532.695 ευρώ κατά την 30/11/2021 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 10,46%.
Η εταιρεία έκλεισε το κατάστημα που διατηρούσε στο Heart Athens (εμπορικό κέντρο που πλέον θα αποτελέσει κτίριο γραφείων), διατηρώντας δίκτυο 36 καταστημάτων στην Ελλάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr