Παρόλη την υγειονομική "καταιγίδα" η οποία εξακολουθεί να εξελίσσεται, η ελληνική αγορά κατάφερε και στήριξε τις πωλήσεις με στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, με το οποίο οι Έλληνες μέχρι σήμερα δεν ήταν εξοικειωμένοι. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ το 2018 οι πωλήσεις μέσα από το e-shop της Callista αντιστοιχούσαν στο 7% του τζίρου της, το 2019 το ποσοστό ανέβηκε στο 12% και φέτος ήδη έχει διαμορφωθεί στο 20%.
Την ίδια στιγμή όμως, οι επαφές της Callista με τους πελάτες χονδρικής, μετέφερε μηνύματα -από το εσωτερικό, αλλά ιδίως από το εξωτερικό- ότι τα πράγματα είναι μεν δύσκολα, όλοι όμως θέλουν να ξεπεράσουν το πρόβλημα και είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι για την πορεία των πωλήσεων τον χειμώνα που έρχεται.
Η αίσθηση αυτή δόθηκε μέσα από τα μηνύματα που πήρε η Callista, κυρίως κατά την διάρκεια ηλεκτρονικών δειγματισμών για την επόμενη σεζόν, μία νέα συνήθεια που μπήκε στη ζωή μας. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι δειγματισμοί μέσω zoom ήταν μία διαφορετική εμπειρία, που εμπλούτισε την αντίληψη που έχουν οι buyers για την Callista, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να δουν στην οθόνη του υπολογιστή τους, τους χώρους παραγωγής της εταιρίας και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται πολλά από τα προϊόντα που αγόρασαν.
Κάπως έτσι οι χονδρικές πωλήσεις που πέρυσι αντιστοιχούσαν στο 38% του τζίρου της Callista, φέτος έφτασαν στο 43% στηρίζοντας αυτή την αίσθηση.
Παρά το γεγονός ότι έχουμε ακόμη πολύ δρόμο για να πούμε ότι επιστρέψαμε στην κανονικότητα, φαίνεται ότι τα χειρότερα είναι πίσω μας και η κατάσταση μπορεί μεν να παραμένει δύσκολη, αλλά η περιπέτεια αυτή θα μας αφήσει θετικά βιώματα ζωής, νέα δεδομένα και συνήθειες, γυρίζοντας το βλέμμα μας προς το μέλλον.
Άλλωστε η μόδα και η έντονη μεταβλητότητα που την χαρακτηρίζει, δίνει την δυνατότητα να βλέπουμε μπροστά αποδεχόμενοι αλλαγές και βελτιώνοντας τη διάθεση μας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr