Παρά το ότι οι αλλαγές που έχουν σημειωθεί στην εμπορική αλλά και την επικοινωνιακή πολιτική της εταιρείας δεν έχουν οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων βελτίωσαν το μεικτό περιθώριο της κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες πέρυσι έναντι του 2005, καθώς ως επί το πλείστον τα νέα είδη είναι υψηλής προστιθέμενης αξίας. Για φέτος προβλέπεται ότι το μεικτό περιθώριο κέρδους θα κλείσει στο 45%-46%.
Εντωμεταξύ, όπως αποκάλυψε διοικητικό στέλεχος της εταιρείας, η Πάλκο εκμεταλλευόμενη και την δύναμη και κυρίως την ποιότητα των προϊόντων της αλλά και τις διεθνείς διασυνδέσεις της πολυεθνικής μητρικής ξεκίνησε εξαγωγές στην Τουρκία και την Κύπρο, τις οποίες σκοπεύει να εντείνει την φετινή περίοδο ενώ έχει δρομολογήσει την είσοδό της και σε κάποια Βαλκανικά κράτη.
Στο σύνολο των αλλαγών που πραγματοποίησε η διοίκηση της εταιρείας τα τελευταία χρόνια συμπεριλαμβάνεται η μετεγκατάστασή της στην ΒΙΠΕ Ασπροπύργου και η πώληση του ακινήτου που διατηρούσε στα Κάτω Πετράλωνα όπου στεγάζονταν τα γραφεία . Το καθαρό κέρδος που προέκυψε από την πώληση του συγκεκριμένου ακινήτου η οποία αναφέρεται και στον ισολογισμό του 2006 ήταν της τάξεως των 2,2 εκατ. ευρώ. Οι εκτιμήσεις του ιδίου για την φετινή περίοδο με βάση και τα δεδομένα του πρώτου τριμήνου είναι ότι ο τζίρος θα ενισχυθεί έναντι του 2006 που έκλεισε στα 9,8 εκατ., ευρώ κατά 7%-8%, ενώ τα προ φόρων καθαρά κέρδη θα διαμορφωθούν μεταξύ 150.000-200.000 ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr