Το ηλεκτρονικό άνοιγμα της φίρμας COS ενισχύεται με προωθητική ενέργεια 20% έκπτωσης στην πρώτη παραγγελία για τους εγγεγραμμένους χρήστες της ιστοσελίδας της από Ελλάδα και Κύπρο.
Ταυτόχρονα προωθητικές ενέργειες γίνονται και για τα brand του ομίλου, Arket και Otherstories, που αναμένεται να κάνουν ντεμπούτο στην ελληνική και κυπριακή αγορά μέσα στην άνοιξη του 2020. Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να λανσάρισμα των ηλεκτρονικών καταστημάτων των αλυσίδων Weekday και Monki.
Η αλυσίδα H&M από το 2007 καταγράφει σημαντική ανάπτυξη έχοντας 35 φυσικά σημεία, ενώ το 2019 (1η Δεκεμβρίου 2018-30 Νοεμβρίου 2019), έκλεισε με αύξηση πωλήσεων κατά 5% σε ευρώ στα 176 εκατ. ευρώ από 161,5 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Σημειώνεται πως η επίδοση της σε επίπεδο καθαρών πωλήσεων εκπεφρασμένων σε σουηδικές κορώνες ήταν 9%.
Στην Κύπρο διαθέτει ένα κατάστημα στη Λευκωσία αλλά και online παρουσία με πωλήσεις που αυξήθηκαν κατά 7% (10% σε σουηδικές κορώνες) και ανήλθαν στα 8,2 εκατ. ευρώ από 7,4 εκατ. ευρώ το 2018.
Τέλος στη Βουλγαρία, αγορά η οποία όπως και η Κύπρος ελέγχεται από την ελληνική θυγατρική του ομίλου, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 2% (6% σε σουηδικές κορώνες) και ανήλθαν στα 63,2 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η H&Μ στη Βουλγαρία διατηρεί δίκτυο 21 καταστημάτων .
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr