Το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και έφτασε πολύ γρήγορα να αποτελεί συνώνυμο του online shopping. Σήμερα, λειτουργεί σε 13 διαφορετικές χώρες και προσφέρει τις υπηρεσίες του σε περισσότερα από 4.000 e-shops μόδας.
Στην Ελλάδα, μετά την εξαγορά του Ntynomai.gr, το GLAMI κατάφερε, σε σύντομο χρονικό διάστημα, να συμπεριλάβει κορυφαία fashion e-shops, εξασφαλίζοντάς τους χιλιάδες πωλήσεις μέσα από τις σελίδες του και την αποτελεσματική προώθηση του καταλόγου του στο ευρύ κοινό. Tο GLAMI εμπιστεύονται ήδη τα περισσότερα αγαπημένα ελληνικά e-shops όπως τα Celestino.gr και MyShoe.gr.
«Στο ελληνικό ίντερνετ εντοπίζεται μία τεράστια, σχεδόν αχανής προσφορά ρούχων και υποδημάτων από εκατοντάδες e-shops καθιστώντας χρονοβόρο τη διαδικασία επιλογής.Στο GLAMI έχουμε πετύχει να συγκεντρώσουμε χιλιάδες μάρκες και προϊόντα ώστε με λίγα μόνο clicks να ανακαλύπτει κανείς αυτό που πραγματικά ψάχνει. Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε τον απόλυτο digital προορισμό για τη μόδα. Στόχος μας για το 2019 είναι οι πωλήσεις μέσω του www.GLAMI.gr να ξεπεράσουν τα 10 εκ. ευρώ σε αξία» δηλώνει ο Χαρίδημος Σπινθάκης, Business Development Manager του GLAMI για την Ελλάδα.
Τα κεντρικά γραφεία του GLAMI, στην Πράγα, σχεδιάστηκαν με βάση το DNA του brand: fun, pop & με υψηλή αισθητική. Εκεί βρίσκονται στελέχη από την Ελλάδα, από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του Glami.gr, όπου σε συνεργασία με τους fashion specialists στην Αθήνα στοχεύουν στην αναβάθμιση του online fashion shopping στη χώρα μας.
Ένα αποδεδειγμένο success story σε 13 χώρες, το GLAMI είναι το ιδανικό κανάλι για να αναδειχτούν τα e-shops μόδας αλλά και για να μένουν απόλυτα ικανοποιημένοι με τις αγορές τους οι επισκέπτες.
Η καινοτομία που έλειπε από τον χώρο της μόδας όσον αφορά το αξιόπιστο και «έξυπνο» online shopping. Αυτό είναι το GLAMI.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr