Το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του μεγαλύτερου καταστήματος, στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, της σουηδικής πολυεθνικής εταιρείας ένδυσης στο κτίριο όπου στεγαζόταν το πολυκατάστημα Fokas το οποίο χτίστηκε το 1910. Το νέο κατάστημα έκτασης 3.900 τ.μ. παρουσιάστηκε από την υπεύθυνη της περιοχής Sandrine Galparoli η οποία αποκάλυψε ότι στα σχέδια της H&M περιλαμβάνεται και το ενδεχόμενο εμφάνισης και άλλον επωνυμιών της ίδιας εταιρείας στην Ελλάδα. Σημειώνεται ότι ο όμιλος H&M ελέγχει και τις COS, Monki, & Other Stories κ.α. οι οποίες ενδέχεται να διεισδύσουν στην ελληνική αγορά μεσοπρόθεσμα κατ’αρχάς με φυσικό δίκτυο. Σύμφωνα με την κ. Galparoli υπήρξε η προσδοκία ότι θα προχωρήσει σε επίσημες ανακοινώσεις για την νέα είσοδο κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων εννεαμήνου του ομίλου, ωστόσο, αυτές μετατίθενται χρονικά στο άμεσο ωστόσο μέλλον. Στο μεταξύ ανακοινώθηκε το άνοιγμα του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας στις αρχές του 2016.
Στο 6όροφο διατηρητέο νεοκλασικό κτίριο που φιλοξενούνται όλες οι συλλογές ρούχων της εταιρίας (ανδρικές, γυναικείες, παιδικές), παρουσιάζεται η πλήρης γκάμα των προϊόντων ομορφιάς και μακιγιάζ, αλλά και η συλλογή ειδών για το σπίτι, αποτελεί το 32ο σημείο της αλυσίδας στην Ελλάδα και πρόκειται να αντικαταστήσει το προϋπάρχον –μικρότερου εμβαδού σημείο- επί της οδού Ερμού 22, το οποίο θα συνεχίσει τη λειτουργία του έως τα τέλη Νοεμβρίου.
Η ελληνική θυγατρική της H&M ξεκίνησε τη λειτουργία της το Μάρτιο του 2007 στην Αθήνα ενώ σήμερα διαθέτει παρουσίασε σε 11 πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Βόλο, Ιωάννινα, Ξάνθη, Καλαμάτα, Κομοτηνή, Πάτρα και Χανιά) και απασχολεί περισσότερους από 1.000 εργαζομένους. Οι οικονομικές επιδόσεις της αυξάνουν σταθερά αποδεικνύοντας την προσάρτηση μεριδίων εκ μέρους του σουηδικού ομίλου στην Ελλάδα.
Στο 9μηνο της τελευταίας χρήσης, παρουσίασε νέα αύξηση πωλήσεων αλλά και σημαντική βελτίωση πωλήσεων στο γ’ τρίμηνο, το οποίο συνέπεσε με τις μεγάλες πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις του καλοκαιριού.
Ειδικότερα, στο διάστημα 1η Δεκεμβρίου 2014- 31 Αυγούστου 2015, η Η&Μ είχε αύξηση τζίρου κατά 22% στα 126,8 εκατ. ευρώ. Διψήφια ήταν η αύξηση των πωλήσεων της αλυσίδας εν μέσω capital controls και συγκεκριμένα στο τρίμηνο Ιουνίου- Ιουλίου- Αυγούστου, καθώς πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 18%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr