Το ερώτημα που τίθεται πια σ' αυτή την στρατηγική της εταιρείας είναι: «Πόσο πιο πλούσια μπορεί να γίνει η LVMH»; Η εταιρεία ήδη, πωλεί ρολόγια 88.000 δολάρια, τσάντες 4.000 δολάρια και σάλια 1.000 δολάρια. Στην πραγματικότητα όμως, η νέα γραμμή δεν κάνει για τον οποιονδήποτε.
Το τελευταίο 12μηνο, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούνιο, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν σχεδόν κατά 10%, ποσοστό διόλου ευκαταφρόνητο αν λάβουμε υπόψη την ταλαιπωρημένη ευρωπαϊκή οικονομία, κατά την περίοδο αυτή.
Παράλληλα όμως, τα κέρδη της σημείωσαν πτώση κατά 4%. Η μεγαλύτερη αύξηση στα κέρδη της επήλθε κυρίως από αρώματα ή προϊόντα, τα οποία η εταιρεία αποκαλεί «επιλεκτικής λιανικής πώλησης», που συνδυάζονται από πωλήσεις σε αεροδρόμια και πάγκους καλλυντικών. Για κάθε $100 στις πωλήσεις στις περιοχές αυτές, η Louis Vuitton κρατά μόνο 10 δολάρια κέρδος.
Η επιστροφή του Darren Spaziani
Για την παραγωγή της νέας υπέρ πολυτελούς γραμμής, η εταιρεία έφερε πίσω τον σχεδιαστή Darren Spaziani, ο οποίος όταν εργαζόταν στην LVMH την περίοδο 2004 – 2006 ήταν υπό την καθοδήγηση του Marc Jacobs. Η LVMH του παρείχε άφθονα πλούσια υλικά για να επεξεργαστεί. Τον περασμένο Ιούλιο ξόδεψε 2,6 δισ. δολάρια για να αγοράσει το 80% των μετοχών του brand Loro Piana.
O Pietro Loro Piana είναι Ιταλός παραγωγός κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων που ειδικεύεται σε εξαιρετικά σπάνια υλικά όπως, ίνες από μαλλί περουβιανού λάμα και άλλα.
Σε μια τηλεδιάσκεψη ο διευθυντής Επικοινωνίας της LVMH Christopher Hollis αποκάλεσε τον Loro Piana «ως έναν από τα πιο ελίτ brand στον κόσμο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr