Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Μπορει μία λαϊκή ρήση να ισχυρίζεται ότι το αίμα νερό δεν γίνεται, όμως αυτή δεν φαίνεται να ισχύει για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεως, γνωστή στους καταναλωτές από το σήμα Βίκος η οποία μέσω του νερού της, μπορεί και δίνει αίμα σε όσους το έχουν ανάγκη.
Το 1975 ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Βίκος Α.Ε., Πέτρος Σεπετάς, μπαίνει στον κύκλο των εθελοντών αιμοδοτών. Ο σπόρος της εθελοντικής αιμοδοσίας βρίσκει πρόσφορο έδαφος στις τάξεις των εργαζομένων της Βίκος, οι οποίοι γίνονται τακτικοί εθελοντές αιμοδότες, προσφέροντας αρκετές φιάλες αίματος.
Μόλις πρόσφατα οι εργαζόμενοι απέδειξαν έμπρακτα γία μία ακόμη φορά την στήριξή τους στην προώθηση και διάδοση της ύψιστης αυτής πράξης αλληλεγγύης και αλτρουισμού. Συνολικά, συγκεντρώθηκαν 28 φιάλες αίματος, οι οποίες φιλοξενούνται στην τράπεζα αίματος της εταιρείας, στο Γ. Ν. Ι. Χατζηκώστα.
Το επόμενο βήμα είναι η στήριξη της εθελοντικής αιμοδοσίας να γίνει προμετωπίδα των ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Βίκος. Το μήνυμα αναγράφεται στις ετικέτες των φιαλών του φυσικού μεταλλικού νερού Βίκος, για να διαδοθεί και να προσελκύσει και νέους εθελοντές αιμοδότες.
"Ως οικογενειακή επιχείρηση πρώτιστο μέλημά μας είναι να παρέχουμε καθημερινώς άριστο και ποιοτικό προϊόν με σεβασμό στο περιβάλλον και στον καταναλωτή. Μέσα από αυτή τη φιλοσοφία της επιχείρησής μας, προέκυψε η ανάγκη να στηρίξουμε έμπρακτα την ιδέα και τις αξίες του εθελοντισμού και να την επικοινωνήσουμε σε όλους. Γι’ αυτό επιλέξαμε την Εθελοντική Αιμοδοσία, γιατί μέσα από αυτήν όχι απλά δίνεις αλλά παίρνεις" επισημαίνει σε φίλους και γνωστούς ο Πέτρος Σεπετάς, αποτυπώνοντας μία διαφορετική από αυτές που έχουμε συνηθίζει ιδίως τελευταίως εικόνα επιτυχημένου επιχειρηματία.
Με καταγωγή από επιχειρηματικό τζάκι της Ηπείρου, ο Πέτρος Σεπετάς ήθελε από μικρή ηλικία να γίνει βιομήχανος. Αρνούμενος να συνεχίσει στην πατρική επιχείρηση, τη βιοτεχνία επίπλου, ζήτησε την οικονομική αρωγή της οικογενείας του και προχώρησε στην εφαρμογή του σχεδίου του.
Αγόρασε έκταση 15 στρεμμάτων στην περιοχή Περίβλεπτο του Νομού Ιωαννίνων με σκοπό να δημιουργήσει εμφιαλωτήριο νερού αξιοποιώντας τις φυσικές δυνατότητες της περιοχής. Το ύψος της επένδυσης για τη δημιουργία του εμφιαλωτηρίου ανήλθε σε 1,2 εκατ. ευρώ (410 εκατ. δρχ.). Το 1990 δόθηκε η έγκριση για την εμφιάλωση του νερού που αναβλύζει από την πηγή Βίκος (και αργότερα, το 1996, αναγνωρίστηκε επισήμως ως φυσικό μεταλλικό νερό).
Η ΒΙΚΟΣ Α.Ε. λειτουργεί 2 υπερσύγχρονα εργοστάσια εμφιάλωσης νερών και αναψυκτικών σε συνολική έκταση 110 στρεμμάτων στην ευρύτερη περιοχή των Ζαγοροχωρίων, η οποία προστατεύεται οικιστικά και οικολογικά από το Π.Δ. 26-9-1979.
Η ΒΙΚΟΣ Α.Ε. λειτουργεί 2 υπερσύγχρονα εργοστάσια εμφιάλωσης νερών και αναψυκτικών σε συνολική έκταση 110 στρεμμάτων στην ευρύτερη περιοχή των Ζαγοροχωρίων, η οποία προστατεύεται οικιστικά και οικολογικά από το Π.Δ. 26-9-1979.
Στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της, συνολικού εμβαδού 37.500 m2 απασχολεί 254 εργαζόμενους και έχει εγκατεστημένες 9 υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής με συνολική δυναμικότητα 210.000 λίτρων /ώρα. Σε αυτές εμφιαλώνει τα νερά και τα αναψυκτικά της από τις 3 αναγνωρισμένες πηγές φυσικού νερού.
Οι πηγές «ΒΙΚΟΣ» και «ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ» είναι αναγνωρισμένες σαν πηγές Φυσικού Μεταλλικού Νερού (Αρ. Αναγνώρισης: Y2/οικ. 478/12.02.96 και ΔΥΓ2ΓΠ113256/17.10.06 αντίστοιχα). Κατευθείαν από αυτές, χωρίς καμία επεξεργασία, εμφιαλώνονται τα ομώνυμα Φυσικά Μεταλλικά Νερά. Η 3η πηγή – πηγή «Σεπετά» – είναι επιτραπέζιου νερού (Aρ. έγκρισης: 4971/16-4-1997 / Δ.Υ.Ι.) και από αυτήν εμφιαλώνονται τα επιτραπέζια νερά «ΑΒ»,«Γάργαρο», «Εβίβα» και «Μαράτα» τα οποία διακινούνται αντίστοιχα στα μεγάλα Super Market ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΕΤRO, LIDL και ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών/ συνεργατών της και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης κάλυψης της αγοράς σε περιόδους αιχμής, η ΒΙΚΟΣ ΑΕ ίδρυσε το 2002 τη θυγατρική εταιρεία IQ BRANDS που διαθέτει κέντρα διανομής και αποθήκευσης των προϊόντων της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Η λειτουργία της IQ BRANDS υποστηρίζεται επιπλέον από μια έμπειρη ομάδα πωλήσεων 12 ατόμων που καλύπτουν όλη την Ελλάδα.
Οι πηγές «ΒΙΚΟΣ» και «ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ» είναι αναγνωρισμένες σαν πηγές Φυσικού Μεταλλικού Νερού (Αρ. Αναγνώρισης: Y2/οικ. 478/12.02.96 και ΔΥΓ2ΓΠ113256/17.10.06 αντίστοιχα). Κατευθείαν από αυτές, χωρίς καμία επεξεργασία, εμφιαλώνονται τα ομώνυμα Φυσικά Μεταλλικά Νερά. Η 3η πηγή – πηγή «Σεπετά» – είναι επιτραπέζιου νερού (Aρ. έγκρισης: 4971/16-4-1997 / Δ.Υ.Ι.) και από αυτήν εμφιαλώνονται τα επιτραπέζια νερά «ΑΒ»,«Γάργαρο», «Εβίβα» και «Μαράτα» τα οποία διακινούνται αντίστοιχα στα μεγάλα Super Market ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΕΤRO, LIDL και ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών/ συνεργατών της και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης κάλυψης της αγοράς σε περιόδους αιχμής, η ΒΙΚΟΣ ΑΕ ίδρυσε το 2002 τη θυγατρική εταιρεία IQ BRANDS που διαθέτει κέντρα διανομής και αποθήκευσης των προϊόντων της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Η λειτουργία της IQ BRANDS υποστηρίζεται επιπλέον από μια έμπειρη ομάδα πωλήσεων 12 ατόμων που καλύπτουν όλη την Ελλάδα.
Οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις μας στη Μεταμόρφωση Αττικής, συνολικής επιφάνειας 4.400m2 σε έκταση 11 στρεμμάτων είναι κατασκευασμένες από ειδικά υλικά που εξασφαλίζουν απόλυτη στεγανότητα και θερμομόνωση διατηρώντας έτσι τις απαιτούμενες συνθήκες αποθήκευσης εμφιαλωμένου νερού. Η διακίνηση των προϊόντων πραγματοποιείται με ιδιόκτητα φορτηγά οχήματα για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας στα προϊόντα μας.
Σήμερα η «Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων - ΒΙΚΟΣ Α.Ε» κατέχει την πρώτη θέση στην Ελληνική αγορά εμφιαλωμένου νερού, με ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 21% και σημαντικές εξαγωγές που διευρύνονται λόγω της συνεργασίας της με την Lidl Ελλάς, μια συνεργασία που επεκτείνεται και σε Βαλκανικές χώρες.
Σήμερα η «Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων - ΒΙΚΟΣ Α.Ε» κατέχει την πρώτη θέση στην Ελληνική αγορά εμφιαλωμένου νερού, με ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 21% και σημαντικές εξαγωγές που διευρύνονται λόγω της συνεργασίας της με την Lidl Ελλάς, μια συνεργασία που επεκτείνεται και σε Βαλκανικές χώρες.