Στο ειδικό θεματικό πάνελ «O χώρος των πληρωμών: Συζήτηση με τη συμμετοχή όλων των «παικτών» της συγκεκριμένης αγοράς», ο κ. Τοβίλ υπογράμμισε πως στόχος της tbi είναι να εξυπηρετεί διαρκώς τις καθημερινές ανάγκες των πελατών της: «Οι πληρωμές, όπως, για παράδειγμα, η πληρωμή του ρεύματος, έχουν πάντα κάποιο κόστος για τον καταναλωτή. Στην tbi bank πρόκειται να προσφέρουμε τέτοιου είδους πληρωμές δωρεάν», είπε χαρακτηριστικά.
Επίσης, η tbi bank στόχευε και συνεχίζει να στοχεύει στη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Συγκεκριμένα, απαντώντας στην ερώτηση «Πόσο εύκολο είναι να δουλεύεις αποκλειστικά ψηφιακά», ο κ. Κώστας Τοβίλ, τόνισε τη σημασία της εμπιστοσύνης. «Το ψηφιακό κομμάτι χτίζεται σιγά-σιγά και βασίζεται πάντα στο feedback των πελατών μας. Χτίζουμε την tbi bank με βάση την αγορά και τις ανάγκες των πελατών μας. Όπως φέραμε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμών BNPL και το embedded finance, τώρα επιδιώκουμε να χτίσουμε το κομμάτι της καθημερινής τραπεζικής».
Στο συγκεκριμένο πάνελ, μαζί με τον κ. Τοβίλ, συμμετείχαν ο κ. Ανδρέας Μάντης, Head of Business Development and Innovation, DIAS, ο κ. Αντίγονος Παπαδόπουλος, Deputy Country Head, Global Payments Greece & Managing Director, EDPS και ο κ. Νίκος Πετράκης, Country Manager, Visa Greece και συζητήθηκαν θέματα σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά, την κυβερνοασφάλεια και την τεχνητή νοημοσύνη.
Το 11ο Digital Banking Forum προάγει τη συζήτηση γύρω από ζητήματα που απασχολούν τις επιχειρήσεις του χρηματοπιστωτικού κλάδου, αναφορικά με τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών και την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr