Η καινοτομία στο DNA της Τράπεζας
Ο κ. Τσαρμπόπουλος επεσήμανε πως η καινοτομία βρίσκεται στο DNA της Αlpha Bank, ως η Τράπεζα που εισήγαγε τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης στη χώρα το 1981 και που το 2021 έδωσε τη δυνατότητα φωνητικής καθοδήγησης στα ΑΤΜ για ανθρώπους με προβλήματα όρασης. «H καινοτομία είναι μία από τις κεντρικές αξίες του οργανισμού μας και για αυτό φροντίζουμε να εξετάζουμε συνεχώς νέα εργαλεία τεχνολογίας και να ενσωματώνουμε στοιχεία καινοτομίας σε μοντέρνα έργα και πρωτοβουλίες», είπε ο κ. Τσαρμπόπουλος.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στις πολυάριθμες υπηρεσίες της Αlpha Bank που έχουν διευκολύνει την καθημερινότητα των Πελατών της, όπως το myAlpha Quick Loan, το πρώτο καταναλωτικό δάνειο για ποσά έως €5.000, μέσα από online και paperless διαδικασία αίτησης, έγκρισης και εκταμίευσης αλλά και το ψηφιακό χαρτζιλίκι myAlpha Vibe που έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλές ανάμεσα σε γονείς και παιδιά.
«Δεν θα μπορούσα να παραλείψω τον εσωτερικό διαγωνισμό καινοτομίας i3 που βάζει τους ανθρώπους μας εσωτερικά στην Τράπεζα να αγκαλιάσουν την καινοτομία. Φέτος το πρώτο βραβείο του i3 κέρδισε μία ολοκληρωμένη πρόταση συναδέλφου μας για παροχή αναβαθμισμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης Πελατών μας με προβλήματα ακοής στα καταστήματα», ανέφερε κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο κ. Τσαρμπόπουλος. «Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι τώρα προχωράμε και στην υλοποίηση αυτής της ιδέας, συνεπείς στον σκοπό μας που είναι να στηρίζουμε την πρόοδο στη ζωή και την επιχειρηματικότητα για ένα καλύτερο αύριο».
«Ναι» στις συνεργασίες με fintechs
Ο κ. Τσαρμπόπουλος δήλωσε παράλληλα πως η Αlpha Bank αναζητά πάντα καινοτόμες λύσεις που έχουν στο επίκεντρο την διευκόλυνση της ζωής των Πελατών της. Γι’ αυτό και είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με startups και fintech επιχειρήσεις, οι οποίες διαθέτουν όραμα και εξειδίκευση. «Επιδιώκουμε ενεργά συνεργασίες με νεοφυείς επιχειρήσεις και ειδικά με fintech, καθώς μέσα από τέτοιες συνεργασίες έχουμε τη δυνατότητα να εμπλουτίσουμε τις υπηρεσίες μας με νέες καινοτόμες, και να επιταχύνουμε την υλοποίηση πρωτοβουλιών που θεωρούμε ότι έχουν αξία για τους Πελάτες και την Τράπεζα», ανέφερε ο κ. Τσαρμπόπουλος.
Μάλιστα, μίλησε και για τις ήδη υλοποιηθείσες συνεργασίες με fintechs που έδωσαν πολύ επιτυχημένες λύσεις, όπως εφαρμογή που, σε συνεργασία με startup από την Ισπανία, διατέθηκε στο προσωπικό της Τράπεζας και το παρακινεί να υιοθετεί απλές, καθημερινές, βιώσιμες πρακτικές που συνδέονται με τους ESG στόχους της Alpha Bank. Παράλληλα, η Τράπεζα, σε συνεργασία με σουηδική startup, υιοθέτησε πιλοτικά εφαρμογή που βοηθά στην προώθηση του χρηματοοικονομικού εγγραμματισμού για παιδιά 8-12 ετών.
Τέλος, η Αlpha Bank εισήγαγε τον πρώτο ψηφιακό βοηθό, με τη βοήθεια ελληνικής startup που ειδικεύεται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. «Ο συγκεκριμένος ψηφιακός βοηθός απαντάει ερωτήσεις πελατών μας τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά και χρησιμοποιεί συνδυασμό τριών τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, Natural Language Processing, Natural Language Understanding, και Generative AI», πρόσθεσε ο κ. Τσαρμπόπουλος.
Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Δείτε live τη δεύτερη ημέρα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr