Επιπλέον αυτών των ρυθμίσεων, όπως επισημαίνει η Αλεξάνδρα Φατσέα, Γενική Διευθύντρια, Retail/SB Recovery της εταιρείας, η Intrum προχωρά σε συναινετικές διευθετήσεις που περιλαμβάνουν εφάπαξ αποπληρωμές.
Μέσω της αξιολόγησης των οικονομικών στοιχείων του οφειλέτη, η Intrum Hellas διαμορφώνει προτάσεις μέσα από μια ευρεία γκάμα λύσεων, οι οποίες μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν:
- Λύσεις εξωδικαστικού μηχανισμού
- Διμερείς μακροπρόθεσμες ρυθμίσεις: με μείωση επιτοκίου, παράταση δόσης, μείωση οφειλής, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε πελάτη
- Εφάπαξ αποπληρωμές και λύσεις μέσω συναινετικής εκποίησης ακινήτου
- Εξειδικευμένες λύσεις για επιχειρήσεις, που περιλαμβάνουν την αξιοποίηση του ενεργητικού ή και των περιουσιακών στοιχείων τους (debt to equity, debt to asset), όπως και τις λύσεις Εξυγίανσης του Ν.4738/2020
Όπως συμπληρώνει η κυρία Φατσέα, οι προσφερόμενες λύσεις είναι εξατομικευμένες και διαμορφώνονται μετά από εξέταση κάθε αιτήματος, με βάση τα οικονομικά στοιχεία και λαμβάνοντας υπόψιν τις συνθήκες που επηρεάζουν την οικονομική κατάσταση. Όσον αφορά στα επιτόκια των ρυθμίσεων, επιπλέον του «παγώματος» που εφάρμοσε από τον προηγούμενο μήνα λόγω της ανοδικής πορείας των επιτοκίων, η Intrum προβαίνει σε εξατομικευμένες λύσεις, όπου απαιτείται, δίνοντας σταθερά επιτόκια σε νέες ρυθμίσεις.
Αναφορικά με τον εξωδικαστικό μηχανισμό, η κυρία Φατσέα σημειώνει πως η Intrum στήριξε τον μηχανισμό από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, αναγνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα της διαφάνειας, της ταχύτητας και των βιώσιμων λύσεων που παρέχει. «Θεωρούμε ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό εργαλείο και διατηρούμε υψηλότατο ποσοστό έγκρισης, έχοντας τις περισσότερες ρυθμίσεις σε απόλυτο νούμερο», προσθέτει.
Συγκεκριμένα, η εγκρισιμότητα της Intrum στις μικρές οφειλές (κάτω των 200.000 ευρώ ) είναι μεγαλύτερη από 85%, ενώ διατηρείται σε σταθερά υψηλά επίπεδα της τάξης του 75% και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Περίπου το 30 με 40% των συνολικών λύσεων ρύθμισης στα υπό διαχείριση χαρτοφυλάκια της εταιρείας δίνεται μέσω του Εξωδικαστικού Μηχανισμού.
Σημαντικές και συνεχείς είναι οι επενδύσεις της Intrum στην εξυπηρέτηση των οφειλετών, έχοντας σήμερα το χαμηλότερο ποσοστό παραπόνων και σχεδόν μηδενικό αριθμό αναπάντητων ερωτημάτων. Ταυτόχρονα έχει επενδύσει στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, δημιουργώντας μία ομάδα υποδοχής και διαχείρισης αιτημάτων, εντάσσοντας ψηφιακές λειτουργικότητες. Διαθέτει ψηφιακές πλατφόρμες για την ηλεκτρονική διαχείριση των οφειλών των πελατών από την άνεση του υπολογιστή τους και έχει εισάγει την ψηφιακή υπογραφή, μέσω της οποίας οι ιδιώτες πελάτες, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, υπογράφουν τις συμφωνίες αναδιάρθρωσης των οφειλών τους με λίγα μόλις κλικ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr