Η φιλοσοφία και ο σχεδιασμός των καταστημάτων της τράπεζας, τα οποία έχουν ήδη διακριθεί και σε διεθνές επίπεδο, σε συνδυασμό με την εξυπηρέτηση που παρέχουν τα στελέχη της, ξεχώρισαν με το Gold βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη Εμπειρία Πελάτη στο Κατάστημα» - «Best CX In-Store».
Επιπλέον, έχοντας συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη συνολικά βαθμολογία μεταξύ των συμμετοχών στην ενότητα «Πρωτοβουλίες και Πρακτικές στην Εμπειρία Πελάτη» – «CX Initiatives & Practices in Customer Lifecycle», η Optima bank απέσπασε την Platinum διάκριση.
Τέλος, Bronze βραβείο απέσπασε και η υποψηφιότητα της Optima bank για την καλύτερη συνολική digital παρουσία στην κατηγορία των «Τραπεζικών, Ασφαλιστικών και Χρηματοοικονομικών Εταιριών» - «Best in Banking, Insurance & Financial Services», η οποία συγκεντρώνει το όραμα της τράπεζας για τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία των πελατών της στον ψηφιακό κόσμο, μέσω των υπηρεσιών Digital Banking, αλλά και σε επίπεδο επικοινωνίας μέσω της LinkedIn παρουσίας της.
Ο κ. Δημήτρης Παπαγεωργόπουλος, Head of Retail Networks της Optima Bank, δήλωσε μετά την απονομή των βραβείων:
«Όλες οι παραπάνω βραβεύσεις, οφείλονται και ανήκουν αποκλειστικά στα στελέχη μας, τα οποία αποτελούν το σημαντικότερο συστατικό της επιτυχίας μας. Είναι πλέον δεδομένο πως η νέα φιλοσοφία που η Optima bank πρεσβεύει και έχει εισάγει στον τραπεζικό χώρο, έχει πραγματικό αντίκρισμα στην αγορά, γεγονός που αποδεικνύεται και από τον πολύ υψηλό δείκτη ικανοποίησης (NPS) των πελατών μας.
Η ανάπτυξή μας, τα εξαιρετικά μας αποτελέσματα, η εμπιστοσύνη των πελατών και των μετόχων μας, η σταθερή και μελετημένη πορεία μας όπως και οι μέχρι τώρα διακρίσεις μας, είναι μερικά από τα επιτεύγματα που μας δείχνουν ξεκάθαρα πως πορευόμαστε σωστά. Έχουμε πολλά ακόμα να υλοποιήσουμε και δεσμευόμαστε να τηρήσουμε τις ίδιες αξίες που μας διακρίνουν και μας καθιστούν τράπεζα αναφοράς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr