Όπως αναφέρει στο δελτίο τύπου της, με στόχο την ανάδειξη του ρόλου της εμπειρίας πελάτη και την επιβράβευση των ανθρώπων της, που εργάζονται καθημερινά ώστε να προσφέρουν την καλύτερη εξυπηρέτηση στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, η εταιρεία διοργάνωσε μία σειρά από εορταστικές δραστηριότητες για τους εργαζομένους, τους συνεργάτες και τους πελάτες της, με ενδιαφέρουσες ομιλίες, κουίζ και δώρα.
Κορυφαία στιγμή της εορταστικής εβδομάδας ήταν η ομιλία της Ilenia Vidili, παγκοσμίου φήμης keynote speaker, συγγραφέα και συμβούλου επιχειρήσεων η οποία ενέπνευσε την ομάδα της Cardlink για μια σύγχρονη προσέγγιση του πελατοκεντρικού μοντέλου στην επιχειρηματική δραστηριότητα.
Για την Cardlink, η οποία διαχρονικά θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη, οι δύο θεσμοί αποτελούν ευκαιρία να πει ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στις επιχειρήσεις που την εμπιστεύονται και να αναδείξει τη δέσμευσή της να στέκεται σταθερά στο πλευρό τους ως αξιόπιστος συνεργάτης.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (CSWEEK) διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και γιορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες. Η Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη (CXDay) διοργανώνεται από τον παγκόσμιο οργανισμό Customer Experience Professionals Association και γιορτάζεται την πρώτη Τρίτη κάθε Οκτωβρίου από χιλιάδες επαγγελματίες και οργανισμούς σε όλον τον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr