Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Εθνική Τράπεζα, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια, πραγματοποίησε ένα σημαντικό ψηφιακό άλμα και διακρίθηκε ακόμα μια φορά σε πρόσφατη εκδήλωση του Economist με θέμα την Τεχνολογία και την Καινοτομία.
Ήταν η πρώτη που οι πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής με επίκεντρο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση επιβραβεύτηκαν με το βραβείο «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award» του Economist, επιβεβαιώνοντας την στρατηγική της κατεύθυνση να αποτελεί Τράπεζα Πρώτης Επιλογής για τους πελάτες της.
Το βραβείο παρέλαβε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος τόνισε ότι το βραβείο αυτό αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει δυναμικά να πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία. Χαρακτηριστικά υπογράμμισε ότι σήμερα έχει περισσότερους από 2 εκατ. ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.
Η Εθνική Τράπεζα ξεχώρισε και βραβεύτηκε για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες 6 από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές) που διακρίθηκαν σε αυτό το επίπεδο και ειδικότερα εν μέσω της πανδημίας, όταν η τεχνολογία απέκτησε ακόμη σημαντικότερη χρήση και αξία για τους πελάτες των επιχειρήσεων, τους εργαζόμενους και την οικονομία.
Το συγκεκριμένο βραβείο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά εξίσου σημαντικών βραβεύσεων και αναγνωρίσεων που έχει καταφέρει να αποσπάσει η Εθνικής μας Τράπεζα το τελευταίο εξάμηνο, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο:
- Ανάδειξη ως «Τράπεζα της χρονιάς στην Ελλάδα» από το έγκριτο περιοδικό «The Banker»
- World Finance Digital Banking Awards
- Digital Finance Awards 2022
- e-volution Awards 2022
- Mobile Excellence Awards 2022
- Impact BITE Awards 2021
Η Εθνική Τράπεζα στηρίζοντας την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή και με στόχο πάντα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της, επιμένει να επενδύει συστηματικά στην πιο σύγχρονη τεχνολογία και η ψηφιακή της πρόταση έχει πλέον κατακτήσει την κορυφή
Αξιοποιώντας το ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό των ανθρώπων της και τις διεθνείς τάσεις στο Internet Banking και στο Fintech, η Εθνική Τράπεζα έχει καταφέρει να προσφέρει μια πιο σύγχρονη, πιο ψηφιακή, πιο φιλική προς το χρήστη digital τραπεζική εμπειρία.
Και συνεχίζει εφαρμόζοντας μία στρατηγική 5 πυλώνων που περιλαμβάνει:
Α) Ενημέρωση και εκπαίδευση πελατών για τις ψηφιακές δυνατότητες: Με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική» έδωσε τη δυνατότητα εκπαίδευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital banking
Β) Εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online μέσω ενός απλού και φιλικού customer journey, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο
Γ) Ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα μέσα από μια σειρά δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών, όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματισμός.
Δ) Κάλυψη αναγκών με online προϊόντα και υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, κάθε στιγμή της ημέρας χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κατάστημα.
Ε) Εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs μέσω συνεργασιών με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρίες και με customized υλοποιήσεις για μεγαλύτερες επιχειρήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr