Στο νέο κατάστημα, όπου μεταφέρθηκαν οι εργασίες των καταστημάτων Παπανδρέου και Παπαναστασίου, εφαρμόζεται το νέο σύγχρονο λειτουργικό μοντέλο της Τράπεζας που συνδυάζει την προσωπική εξυπηρέτηση των πελατών με τις εξελιγμένες δυνατότητες που προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα. Για τον σκοπό αυτό έχουν διαμορφωθεί διακριτοί χώροι που υποστηρίζουν αφενός τις παραδοσιακές τραπεζικές υπηρεσίες, αφετέρου τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης του πελάτη σε digital corner, καθώς επίσης και τη συμβουλευτική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων από εξειδικευμένο προσωπικό, ακόμη και απομακρυσμένα με την πρωτοποριακή μέθοδο του video conference.
Μέσω του αναβαθμισμένου μοντέλου εξυπηρέτησης όπως εφαρμόζεται στο νέο κατάστημα, επιτυγχάνεται η αποτελεσματική ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και η παροχή της καλύτερης δυνατής τραπεζικής εμπειρίας τόσο για απλές, όσο και για σύνθετες, αλλά και για εξειδικευμένες ανάγκες.
«Η Παγκρήτια Τράπεζα εισέρχεται δυναμικά σε μια νέα εποχή αναδιοργάνωσης, ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού», επεσήμανε μεταξύ άλλων σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας κ. Αντώνης Βαρθολομαίος.
«Το νέο μας σημείο στο κέντρο του Ηρακλείου ανοίγει το δρόμο για το πέρασμα στην νέα αυτή εποχή, δημιουργώντας ένα εξελιγμένο λειτουργικό μοντέλο εξυπηρέτησης προσαρμοσμένο στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες, με στόχο την καλύτερη δυνατή τραπεζική εμπειρία μέσα στο χώρο του καταστήματος, με καινοτόμα προϊόντα και πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες.
Με τη σύγχρονη τεχνολογία, αλλά και την πολύχρονη εμπειρία και τον επαγγελματισμό του ανθρώπινου δυναμικού μας, εξασφαλίζουμε στους πελάτες μας, φυσικά πρόσωπα και μικρομεσαίους επιχειρηματίες, γρήγορη, ευέλικτη και προπάντων προσωπική και φιλική εξυπηρέτηση».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr