Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Του Γιώργου Γεωργίου
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Reporter Magazine Δεκεμβρίου 2020
Σε αυτό το πλαίσιο, το Reporter Magazine παρουσιάζει το σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρουν οι τέσσερις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες (Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank και Τράπεζα Πειραιώς), προκειμένου να δοθεί μία «γεύση» για το πώς διαμορφώνεται το «αύριο» του τραπεζικού συστήματος.
Alpha Bank: Καινοτόμες υπηρεσίες και άμεση ψηφιακή εξυπηρέτηση
Ευρύ φάσμα σύγχρονων ψηφιακών λύσεων προσφέρει η Alpha Bank στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες τους για γρήγορες, ασφαλείς και ανέπαφες ηλεκτρονικές συναλλαγές, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.
Με τις πλατφόρμες myAlpha Web και myAlpha Mobile, οι πελάτες της Alpha Bank έχουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή τραπεζική εμπειρία. Με τη μέγιστη ασφάλεια τακτοποιούν όλες τις υποχρεώσεις τους από απόσταση και διαχειρίζονται λογαριασμούς, δάνεια και κάρτες, ακόμη και προϊόντα που τηρούν σε άλλες ελληνικές τράπεζες. Επιπλέον, ακολουθώντας ελάχιστα βήματα και μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν online τραπεζικά προϊόντα, όπως καταθετικό λογαριασμό, προθεσμιακή κατάθεση, ασφάλεια αυτοκίνητου και καρτών, καθώς και χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα. Μάλιστα, η Alpha Bank παρέχει σε όλους τους ιδιώτες, ανεξαρτήτως τράπεζας συνεργασίας, τη δυνατότητα έκδοσης, φόρτισης και διαχείρισης επαναφορτιζόμενων προπληρωμένων καρτών μέσω του bleep app, την bleep Mastercard και σε συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού, την bleep Χαμόγελο Visa.
Παράλληλα, μέσα από το myAlpha Web και το myAlpha Mobile, οι πελάτες μπορούν επίσης να ενεργοποιούν ή να απενεργοποιούν τις κάρτες τους, να ζητούν νέο PIN ή την αντικατάστασή των καρτών τους, χωρίς αναμονή, 24/7. Επιπλέον, με την υπηρεσία Alpha Quick Transfer, οι πελάτες μπορούν να μεταφέρουν ποσά έως 500 ευρώ ημερησίως, από και προς τις επαφές του smartphone τους, χωρίς καμία επιβάρυνση.
Με την αναβαθμισμένη υπηρεσία Alpha SecureWeb οι διαδικτυακές αγορές των πελατών με όλες τις κάρτες Visa και Mastercard της Alpha Bank, ολοκληρώνονται με μεγαλύτερη ευκολία, ταχύτητα και απόλυτη ασφάλεια, καθώς η ταυτοποίηση πραγματοποιείται μέσω των ειδοποιήσεων myAlpha Code με Push Notifications από την εφαρμογή myAlpha Mobile ή με αποστολή SMS ή μήνυμα μέσω Viber στο κινητό τηλέφωνο του πελάτη. Επιπλέον, μέσω της υπηρεσίας ο πελάτης ενημερώνεται αναλυτικά για τη συναλλαγή που πρόκειται να ολοκληρώσει, με τα στοιχεία της επιχείρησης, το ποσό και την ημερομηνία της συναλλαγής, αλλά και τα τελευταία 4 ψηφία της κάρτας του, προκειμένου να γνωρίζει με ακρίβεια ποια συναλλαγή αποδέχεται. Επίσης, οι πελάτες ενημερώνονται άμεσα και για οποιαδήποτε κίνηση των καρτών τους, μέσω Alpha Alerts (με sms ή e-mail).
Με την πρωτοποριακή υπηρεσία πληρωμών Apple Pay για συσκευές Apple που έχει διαθέσει αποκλειστικά στην ελληνική αγορά η Alpha Bank, οι πελάτες κάνουν τις αγορές τους ανέπαφα, μόνο με το smartphone ή το ρολόι τους. Στο ApplePay, οι πελάτες της τράπεζας μπορούν να εντάξουν με απόλυτη ασφάλεια, όλες τις χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες Visa και Mastercard της Alpha Bank και να πληρώσουν σε POS ή ηλεκτρονικά σε e-shops, χωρίς να πληκτρολογήσουν το ΡΙΝ της κάρτας τους.
Ανέπαφες πληρωμές μέσω smartphone μπορούν να πραγματοποιούν και οι κάτοχοι Android συσκευών, μέσω του πρόσφατα ανανεωμένου myAlpha wallet. Οι πελάτες μπορούν να εντάξουν οποιαδήποτε κάρτα Visa ή Mastercard έκδοσης Alpha Bank, στο σύγχρονο και φιλικό για τον χρήστη περιβάλλον της εφαρμογής και να κάνουν τις αγορές τους ανέπαφα σε όλα τα POS με το σήμα contactless.
Tέλος, ιδιαίτερα πρωτοποριακό είναι και το ψηφιακό πορτοφόλι Garmin Pay, με το οποίο, οι κάτοχοι Garmin smartwatches έχοντας εγγράψει σε αυτό την Visa κάρτα τους έκδοσης Alpha Bank, μπορούν να κάνουν τις αγορές σε τερματικά contactless, μόνο με το ρολόι τους.
Εθνική Τράπεζα: Νέα ηλεκτρονική τραπεζική για ιδιώτες και επιχειρήσεις
Μέσω των ψηφιακών εφαρμογών (i-bank Internet Banking και NBG Mobile Banking) της Εθνικής Τράπεζας, ο πελάτης απολαμβάνει:
24/7 εξυπηρέτηση, ακόμα και «εν κινήσει», οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο Internet
υψηλό επίπεδο ασφάλειας
οικονομία, με μηδενικές ή πολύ χαμηλές χρεώσεις
επιβράβευση go4more
συναλλαγές που συμβάλλουν στο «χτίσιμο» του αφορολόγητου
φιλικό περιβάλλον χρήσης
Πιο συγκεκριμένα, έχει την ευκαιρία για:
Άμεση πληροφόρηση σχετικά με το λογαριασμό και γρήγορη πραγματοποίηση συναλλαγών
Ενεργοποίηση κάρτας και αλλαγή PIN
Φόρτιση ή εκφόρτιση προπληρωμένης κάρτας
Δήλωση απώλειας - κλοπής και επανέκδοσης χρεωστικής κάρτας
Διαμόρφωση ορίων αγορών και ανάληψης
Άνοιγμα πρώτου λογαριασμού
Σημαντικά «εργαλεία» για την πλήρη ενημέρωση και την υλοποίηση εύχρηστων συναλλαγών είναι τα i-bank Pay και i-bank Alert.
Φυσικά, η Εθνική δίνει έμφαση στην άμεση ψηφιακή εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, η τράπεζα παρέχει τις παρακάτω νέες δυνατότητες για τις επιχειρήσεις:
Eurobank: Ψηφιακή ετοιμότητα για μια βιώσιμη ανάπτυξη
Για την Eurobank, που εδώ και 20 χρόνια επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό, η πανδημία επιτάχυνε ήδη δρομολογημένα έργα και υποδομές. Το ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο προϊόντων και υπηρεσιών της τράπεζας αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v–Banking και προσφέρει μενού λύσεων και καινοτόμων προγραμμάτων, με κεντρικό στόχο ο πελάτης, ιδιώτης ή επιχείρηση να εξυπηρετείται 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο. H πανδημία ανέδειξε τις πρωτοποριακές λύσεις που παρέχει η τράπεζα, όπως το Payment Link για επιχειρήσεις που βρίσκονται ακόμη στην αρχή της ψηφιακής τους προσαρμογής.
Ιδιώτες πελάτες:
Δυνατότητα αποστολής χρημάτων από το κινητό, πληρωμών με ασφάλεια, διαχείρισης καρτών, ελέγχου προϊόντων στην Eurobank και σε άλλες τράπεζες. Παράλληλα μέσω του Eurobank Wallet, μιας ιδιαίτερα δυναμικής υπηρεσίας που διευκολύνει τις ανέπαφες πληρωμές / συναλλαγές, κυρίως για καθημερινές αγορές, με Android κινητό, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να απαιτείται πληκτρολόγηση κωδικού ασφαλείας στο POS.
Επιχειρήσεις:
Τράπεζα Πειραιώς: Νέες δυνατότητες μέσα από ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης
Η Τράπεζα Πειραιώς επιτάχυνε τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα ψηφιακά κανάλια winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, με τους πελάτες της τράπεζας να ωφελούνται από ένα σύνολο λειτουργικοτήτων που είναι άμεσα διαθέσιμες σε αυτούς ψηφιακά και μπορούν να τις ολοκληρώσουν χωρίς την επίσκεψή τους σε κατάστημα.
Ειδικότερα:
Μέσα από την υπηρεσία winbank web banking οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν ή να αιτηθούν:
Επιπλέον οι χρήστες των ψηφιακών καναλιών winbank web banking η/ και winbank mobile εφαρμογή απολαμβάνουν πλήθος υπηρεσιών που σχετίζονται με τον καλύτερο προγραμματισμό της οικονομικής τους δραστηριότητας και τη διαχείριση της σχέσης τους με τη τράπεζα ή των προϊόντων που ήδη διαθέτουν.
Συγκεκριμένα, μπορούν να:
Οι υπηρεσίες self-service ανασχεδιάστηκαν με σκοπό την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πελάτη:
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Τράπεζα Πειραιώς είναι η μοναδική Τράπεζα στην Ελλάδα που έχει ενσωματώσει στη winbank web banking έναν ψηφιακό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης (AI agent bot). Έτσι ο χρήστης μπορεί να ρωτήσει στα ελληνικά οτιδήποτε αφορά την υπηρεσία ή ακόμα και την τράπεζα (π.χ. ωράριο καταστημάτων) και να πάρει επιτόπου την απάντηση.