Ο φετινός διαγωνισμός FinQuest by Alpha Bank σχεδιάστηκε με γνώμονα την επίκαιρη ανάγκη του τραπεζικού τομέα για νέες ψηφιακές λύσεις και εφαρμογές, μέσω της αξιοποίησης των σύγχρονων τεχνολογιών. Στην κατεύθυνση αυτή, η δημιουργία μίας νέας ψηφιακής τραπεζικής εμπειρίας αποτελεί την πρόκληση (quest), στην οποία θα κληθούν να απαντήσουν οι διαγωνιζόμενοι, μέσα από ποιοτικές και καινοτόμες ιδέες που εξελίσσουν την τραπεζική εξυπηρέτηση και θέτουν τον Πελάτη στο επίκεντρο
Ο FinQuest by Alpha Bank, που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά, θα διαρκέσει συνολικά τρεις μήνες και θα διεξαχθεί σε τρεις φάσεις.
Η πρώτη φάση περιλαμβάνει την υποβολή των προτάσεων, ενώ η δεύτερη αφορά στην υποστήριξη των ιδεών και προτάσεων που ξεχώρισαν, μέσα από ειδικά workshops και σεμινάρια με τη συμμετοχή έμπειρων και εξειδικευμένων Στελεχών από την Τράπεζα και την αγορά.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της τράπεζας, στόχος της δεύτερης φάσης είναι η ωρίμανση και ανάπτυξη των προτάσεων, ώστε να καταστούν εφαρμόσιμες από την Alpha Bank.
Στην τελική φάση, οι επιλεγείσες προτάσεις θα παρουσιαστούν σε ανοιχτή εκδήλωση, κατά τη διάρκεια της οποίας θα αναδειχθούν οι τρεις καλύτερες.
Η διαδικασία υποβολής των συμμετοχών για τον FinQuest by Alpha Bank, έχει ήδη ξεκινήσει και θα διαρκέσει έως τις 25 Σεπτεμβρίου.
«Οι πρόσφατες παγκόσμιες εξελίξεις ανέδειξαν την ανάγκη του χρηματοπιστωτικού τομέα για ψηφιακές λύσεις σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του. Ο FinQuest by Alpha Bank, θα αναζητήσει τις πιο καινοτόμες ιδέες και λύσεις που μπορούν να ανταποκριθούν στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των Πελατών και τις νέες προκλήσεις. Μέσα από τον διαγωνισμό αλλά και τις πρωτοβουλίες που διαρκώς λαμβάνει η Alpha Bank, επιταχύνουμε τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό μας, βελτιώνοντας συνεχώς τη λειτουργία μας και την εμπειρία των Πελατών μας», δήλωσε ο Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής και Chief Digital Officer της Alpha Bank, Δαμιανός Χαραλαμπίδης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr