Πρόκειται για δρομολόγια που σήμερα εκτελεί ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), ο οποίος με αυτό το τρόπο θα «εξοικονομήσει» δικά του λεωφορεία για να πυκνώσει τα δρομολόγια εντός της μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης, δηλαδή εντός του πολεοδομικού ιστού, βελτιώνοντας τις συνθήκες μετακίνησης μέσα στην πόλη.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και του ΟΑΣΘ με την παραλαβή των λεωφορείων το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα αναλάβει την εκτέλεση 10 γραμμών, οι οποίες βρίσκονται στο βορειοδυτικό τμήμα του Νομού. Για τον υπόλοιπο νομό το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα υπεκμισθώσει επιπλέον 15 γραμμές στα γειτονικά ΚΤΕΛ Σερρών, Κιλκίς και Χαλκιδικής.
Η σύμβαση χρηματοδοτικής μίσθωσης ανάμεσα στην Πειραιώς Leasing και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, αλλά και η συνολική χρηματοδότηση του ομίλου Πειραιώς, εξυπηρετεί σκοπούς επιτακτικού γενικότερου δημοσίου συμφέροντος. Στόχος είναι να συνεχιστεί απρόσκοπτα και να αναβαθμιστεί ποιοτικά η παροχή του συγκοινωνιακού έργου προς το επιβατικό κοινό τόσο της πόλης, όσο και της υπαίθρου του νομού Θεσσαλονίκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr