Το πεδίο εφαρμογής της πιστοποίησης αφορά στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζει η Τράπεζα Πειραιώς στον τομέα των υπηρεσιών έγκρισης Πιστωτικών Καρτών, Στεγαστικών και Καταναλωτικών δανείων. Επιπλέον, πιστοποιήθηκαν για πρώτη φορά οι υπηρεσίες Merchant Credit που αφορούν στην αξιολόγηση αιτήσεων χορήγησης POS - Epos, καθώς και στην αξιολόγηση εξωτερικών συνεργασιών (έμποροι Key2Business, σύμβουλοι ΕΣΠΑ - Agro, συνεργασίες για ένταξη στο Green Banking Portal).
Με την πιστοποίηση αυτή, η Τράπεζα Πειραιώς αποδεικνύει έμπρακτα τη συνεχή δέσμευση της για παροχή ποιοτικών και αποτελεσματικών υπηρεσιών, εστιάζοντας:
• Στην άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες και προσδοκίες των πελατών της, με έμφαση στη λειτουργικότητα και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, καθώς και στο υψηλό επίπεδο γνώσεων του προσωπικού.
• Στην πλήρη διαφάνεια και αξιοκρατία στην εγκριτική διαδικασία, αναπτύσσοντας αίσθηση ασφάλειας, σιγουριάς και ικανοποίησης, καθώς και σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών και της Τράπεζας, στο πλαίσιο πάντα του υπεύθυνου δανεισμού.
• Στην υψηλότερη δυνατή αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα στη διαχείριση των υπηρεσιών της μέσω του σχεδιασμού, εφαρμογής, παρακολούθησης και διαρκούς βελτίωσης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2015.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι με την παρούσα πιστοποίηση η Τράπεζα Πειραιώς πρωτοπορεί στον συγκεκριμένο τομέα της ελληνικής αγοράς, ενισχύοντας ταυτόχρονα την εμπειρία των πελατών της, καταλήγει η ανακοίνωση της τράπεζας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr