Κι αυτό γιατί με τη νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία αυτόματης αποταμίευσης Pay & Save της Τράπεζας Πειραιώς, κάθε αγορά που κάνεις με χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, στρογγυλοποιείται προς τα πάνω (στο επόμενο ένα ευρώ ή στα επόμενα πέντε ευρώ) και η διαφορά αποταμιεύεται αυτόματα.
Για να μιλήσει με φρέσκο τρόπο για αυτή την πρωτότυπη υπηρεσία, που μας βοηθά να αποταμιεύουμε με τις καθημερινές μας αγορές, η Ogilvy δημιούργησε μία online καμπάνια που κρύβει την αποταμίευση σε διαφημίσεις καθημερινών ειδών. Σε μία τριπλέτα onlinevideos βλέπουμε τις διαφημίσεις ενός αρώματος «με νότες βανίλιας, σανδαλόξυλου και αποταμίευσης», ενός βιολογικού γάλατος που κλείνει «γεύση και αποταμίευση, σε ένα μπουκάλι» και ενός καφέ από «εκλεκτό χαρμάνι αφρικανικών κόκκων και αποταμίευσης».
Η καμπάνια, εκτός από τα online μέσα, συμπληρώνεται και από υλικά σε ραδιόφωνο και Τύπο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr